pawelkrk23 Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam Wszystkich serdecznie....mam pytanie...a mianowicie przymiezam sie do malego wirusa w moim samochodziku....i tak sie sklada ze ostatnio dostale oferte od firmy Revo Technik, ktora to moze mi wrzucic programik z ktorego uzyskam 261 k i 312Nm - cena to ok.2500zl.....czy ktos z forumowiczy spotkal sie juz z ta firma luz z jej produktami ????? czy lepiej przyjechac do PL i poszukac......????z gory dziekuje za informacje.....pozdrawiam....????a tak poza tym co proponowalibyscie na zmiane dolotu - poniewaz zastanawialem sie nad bmc cda - tylko raczej dostepny jest do silnika 1.8T....???
domjenick Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 jesli chodzi o firme ''revotechnik'',to znam ja z wlasnie chiptuningu i oprogramowania do tego,sam mam jeden program od ''revo'' i jestem zadowolony ..chip? slyszalem na forum ''revo'' dobre opinie na ten temat,ale druga sprawa to to,ze zlych nie ma na forum,a czy w ogole sa?nie wiem... porownaj ceny i to,co moga zaoferowac inne firmy-decyzja ostatecznie nalezy do ciebie [br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 21:56_________________________________________________http://www.revotechnik.com/products/performanceSoftware.aspx tu masz linka ,jak mozesz dogadac sie z firma na ''probnego''chipa [br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 22:02_________________________________________________ale najblizej na taki zabieg masz w Czechach ,Holandii itp- http://www.revotechnik.com/locateDealer/europe.aspx
pawelkrk23 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 dzieki za odpowiedz....Revo mam zaledwie 100 mil ode mnie (Glasgow)...moga mi zalozyc probnego na 5 godzin, + od razu zaloza mi DV Forge lub Blitza...takze zobaczymy....:)jest jeszcze jedna firma Angel Tuning - nizsza cena ale co za tym idzie mniejszy przyrost mocy o 20 k takze raczej pozostane przy revo....a jak sprawe widzicie ze zmiana dolotu...??
domjenick Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 im wieksza moc-tym wieksze ryzyko zassania gumy,szczegolnie,kiedy filtr powietrza sie mocno przykurzy-przy wiekszym zapotrzebowaniu w powietrze ,lepiej zastosowac sztywny dolot-wiecej informacji w dziale ''Turbo,chiptuning i tuning mech'',tam zanajdziesz wiecej odpowiedzi na nurtujace cie pytania a tak z ciekawosci-gdzie mieszkasz,bo ja pomiedzy Berwick,a Newcastle-do szkockiej granicy mam75 km,czasem bywam w Edynburgu i Glasgow
pawelkrk23 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 ok.....dzieki....nad dolotem sie zastanowie....mam juz kilka opcji.... :)mieszkam niedaleko Dumfries (godzinka od Carlisle)...pozdrawiam
poziek Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 ok.....dzieki....nad dolotem sie zastanowie....mam juz kilka opcji.... :)mieszkam niedaleko Dumfries (godzinka od Carlisle)...pozdrawiam Jeżeli chodzi o dolot to przyrosty uzyskasz zmieniając rurę doprowadzająca powietrze do turbiny z angielska: TIP (turbo inlet pipe) sugerowałbym wyspawać z kwasówki albo kupić silikonową, dedykowaną Samco. Zostaw seryjną puszkę powietrza. Przy twojej seryjnej turbinie żaden stożek ci nic nie da poza dźwiękiem.
pawelkrk23 Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 dzieki wielkie....wlasnie nad TIP-em sie zastanawialem (jest jeden do sciagniecia z USA firmy DSG)....puche raczej bede zostawial....znienie DV na Forge lub Blitza....raczej zrezygnuje z Revo i pojde w strone APR - lepsze osiagi...jeszcze raz dzieki...pozdrawiam...[br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 14:24_________________________________________________Przepraszam....GSG....nie DSG... :>
poziek Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 dzieki wielkie....wlasnie nad TIP-em sie zastanawialem (jest jeden do sciagniecia z USA firmy DSG)....puche raczej bede zostawial....znienie DV na Forge lub Blitza....raczej zrezygnuje z Revo i pojde w strone APR - lepsze osiagi...jeszcze raz dzieki...pozdrawiam... pochwal się jak wyszło
pawelkrk23 Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 jak tylko wszystko skoncze.... :)[br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 17:54_________________________________________________A tak to mniej wiecej wyglada i brzmi na TIP-ie GSG....
pawelkrk23 Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 Revo - 261 koni i 320 niutonkow natomiast APR - 255 koni i 410 niutonkow !!!!!!! Roznica w cenie to okolo 80 - 90 funtow...
domjenick Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 no ciekawe,ciekawe -ale po chipie zrobisz logi? chcialbym zobaczyc jak to wyglada
pawelkrk23 Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 prawde powiedziawszy z chipem poczekam - ale jak zrobie logi wrzuce....na poczatek chce dojsc do ladu z TIP - em (lub dolotem)....zmiana DV....i zaczynam sie zastanawiac nad FMIC.....zobaczymy - jak na razie planowanko...:) chip na pewno na koncu... :) aha.....tutaj link odnosnie tego TIP - a www.ghostsquadgarage.com/product_info.php?products_id=96
gregory Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Dzwięk bardzo przyjemny Ja też poprosze o logi po chipowaniu.
domjenick Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 cos ,do porownania gdybys jeszcze sie nie zdecydowal- http://forums.audiworld.com/a4b7/msgs/35367.phtml
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się