tomekubek Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Stale powracające na przemian błędy (co ok 150km)16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent lub 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Poza tym zawsze mam błąd: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded ale mam wyciętego kata więc wiadomo od czego. Auto zagazowane, na LPG zrobione ok 50k. Symptomy: Na pb na biegu jałowym czuć delikatne tarpnięcięcia silnikiem, ale nie widać tego w logach. Po prostu czuć coś delikatnie co 5-10s. Na lpg przy przyspieszaniu zawsze jest delikatne szarpniecie- kiedyś go nie było. Raczej przy niewielkim obciążeniu i niskich obrotach. Nawet przy super wyregulowanej instalacji. Wtryski gazu niedawno czyszczone, ale nie można wykluczyć ze padają. Instalacja wcześniej chodziła bez zarzutów. Zrobiłem logi90,91 i 93 na nierozgrzanym silniku - PB podczas jazdy w ruchu miejskimhttp://vaglog.pl/log_244960.html 90 i 93 na w pełni rozgrzanym silniku - marker 1-dynamiczne, 2- podczas normalnej jazdy trasa 110km/hhttp://vaglog.pl/log_244962.html 90 i 93 na w pełni rozgrzanym silniku podczas jazdy w ruchu miejskimhttp://vaglog.pl/log_244961.html Prośba o ocenę logów, rozrząd wymieniany ok 50k, od 8k stan szarpania przy LPG się utrzymuje. Więc z 5k z tych 8 zrobione na pb.Im bliżej do pojawienia się błędu, tym auto bardziej szarpie. Po wykasowaniu robi się lepiej, po 50km znów szarpanie i tak w kółko. Sprężanie we wszystkich cylindrach książkowe (wg mechanika), Wymienione wszystkie filtry + olej. ok 1k temu. Z góry dzięki za pomoc.
elmo814 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 sprawdz szczelnosc, N, i odpowietrznik skrzyni korbowej
tomekubek Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2016 Szczelność sprawdzona. Auto nie szarpie jak jest bardzo duży mróz, i na zimnym silniku. Dopiero po jakiś 15min jazdy, jak się dobrze rozgrzeje. Jak były temp -15 to jeździło lepiej. Mam wyciek płynu chłodniczego, z króćca, ale on był w zasadzie od początku, muszę czasami dolać trochę. Jakieś pomysły? Ok znalezione rozwiązanie, Problemem była cewka na 1 cylindrze. Po wymianie auto śmiga jak złe. Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się