ocpstunt Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Witam, poniżej załączam foto mojej Audi nad którą planuje trochę popracować..: Auto ma super właściwości jezdne na równych drogach typu autostrada,drogi ekspresowe. Problem pojawia się na nawet najdrobniejszych wybojach, czyli pospolitych polskich drogach... Założony jest gwint niewiadomej marki z regulacja tylko góra-dół. Przód udało się odpowiednio ustawić, jednak na tyle zabrakło skali (podniesiony na max w górę) kasta bije o koła- alu 18'. Auto zdaje się być dość sztywne, jak tu wybrnąć z tego problemu?
lexyy Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Gdzie masz regulacje gwintu, na gorze czy dole, moze wystarczy dorobic dystsns pod regulacje gwintu, albo zalozyc klipsy na amortyzator
grzes283 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Kup dystanse gumowe ok 20-25 mm i podłóż pod regulację. Przerabiałem to samo, ty na maksymalnym podkręceniu i tak stał stanowczo za nisko - właśnie jakieś 1,5- 2,5 cm. Regulację miałem na wahaczu, pod sprężyną. Jak później się okazało wiele osób w B6 montuje nad sprężyną - różnicy w wysokości to nie przyniesie, ale ułatwi regulowanie.
ocpstunt Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2016 Dzięki Panowie za odpowiedź. Lexyy, dokładnie nie kojarzę czy regulacja jest od dołu czy od góry, jutro to sprawdzę. Znalazłem takie klipsy do gwintu, wygląda to dość obiecująco http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Odboj-klips-poliuretanowy-do-zawieszenia-tylnego-TuningKingz-Limited/16415. Chyba się skuszę. W moim przypadku myślę że sytuacja jest o tyle dobra że brakuje dosłownie kawałeczek... Jadąc samem nie ma problemu, dobija dopiero gdy ktoś usiądzie z tyłu (w szczególności na łukach). 1cm w górę będzie ok. Jutro podniosę auto i dam znać co tam wymyśliłem
krzysiekml Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 niektóre regulacje tylne mają otwór gwintowany do przykręcenia własnie do wahacza śrubą od dołu co do klipsów to raczej auta nie podniesiesz do gury jedynie będzie prędzej dobijało o ile nie masz założonej sprężyny baryłkowej (gwinty MTS,FK,TaTechnix)która się składa do zera i tył będzie leżał na amortyzatorze jedynie podkładki gumowe 30mm pod regulację załatwią Twój problem ale dumaj ja też to przechodziłem
ocpstunt Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udało się rozwiązać problem, okazało się że wcale nie było gum pod amorem. Teraz jest w sam raz Można usunąć temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się