Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Gwint - problem z tyłem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, poniżej załączam foto mojej Audi nad którą planuje trochę popracować..:

161kfu1.jpg

Auto ma super właściwości jezdne na równych drogach typu autostrada,drogi ekspresowe. Problem pojawia się na nawet najdrobniejszych wybojach, czyli pospolitych polskich drogach...

Założony jest gwint niewiadomej marki z regulacja tylko góra-dół. Przód udało się odpowiednio ustawić, jednak na tyle zabrakło skali (podniesiony na max w górę) kasta bije o koła- alu 18'.

Auto zdaje się być dość sztywne, jak tu wybrnąć z tego problemu?

Opublikowano

Gdzie masz regulacje gwintu, na gorze czy dole, moze wystarczy dorobic dystsns pod regulacje gwintu, albo zalozyc klipsy na amortyzator

Opublikowano

Kup dystanse gumowe ok 20-25 mm i podłóż pod regulację. Przerabiałem to samo, ty na maksymalnym podkręceniu i tak stał stanowczo za nisko - właśnie jakieś 1,5- 2,5 cm.

Regulację miałem na wahaczu, pod sprężyną. Jak później się okazało wiele osób w B6 montuje nad sprężyną - różnicy w wysokości to nie przyniesie, ale ułatwi regulowanie.

Opublikowano

Dzięki Panowie za odpowiedź. Lexyy, dokładnie nie kojarzę czy regulacja jest od dołu czy od góry, jutro to sprawdzę. Znalazłem takie klipsy do gwintu, wygląda to dość obiecująco http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Odboj-klips-poliuretanowy-do-zawieszenia-tylnego-TuningKingz-Limited/16415. Chyba się skuszę. W moim przypadku myślę że sytuacja jest o tyle dobra że brakuje dosłownie kawałeczek... Jadąc samem nie ma problemu, dobija dopiero gdy ktoś usiądzie z tyłu (w szczególności na łukach). 1cm w górę będzie ok. Jutro podniosę auto i dam znać co tam wymyśliłem :)

Opublikowano

niektóre regulacje tylne mają otwór gwintowany do przykręcenia własnie do wahacza śrubą od dołu

co do klipsów to raczej auta nie podniesiesz do gury jedynie będzie prędzej dobijało o ile nie masz założonej sprężyny baryłkowej (gwinty MTS,FK,TaTechnix)która się składa do zera i tył będzie leżał na amortyzatorze

jedynie podkładki gumowe 30mm pod regulację załatwią Twój problem

ale dumaj ja też to przechodziłem :P

Opublikowano

Udało się rozwiązać problem, okazało się że wcale nie było gum pod amorem. Teraz jest w sam raz :) Można usunąć temat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...