Emejcz 76 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 WItam, może jest ktoś dobrze zorientowany w temacie odmy? Mam kilka kwestii do rozwiania: -Czy jak korek nie jest zasysany i można go normalnie odkręcać to można uznać, że odma jest sprawna? -Czy jak odma jest niesprawna to może dochodzić do większego spalania oleju i kopcenia na BIAŁO? Jak zrobi się cieplej to zamierzam zaślepić wejście odmy do kolektora ssącego, ale zastanawiam się jak upewnić się, że jest ona sprawna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 także chętnie poznam odpowiedzi na powyższe pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinu44 0 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 też jetem ciekaw na 2 pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 po mojemu 1.tak 2.jak będzie dziura to nie ma takich objawów jak będzie zapchana czyli pary oleju nie mają odejścia to się uszczelniacze mogą puścić np.na wale czy wałku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się