max0107 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Koledzy wymieniłem dzisiaj czujnik ciśnienia oleju (chyba właściwy ) i odrazu opisuję moje spostrzeżenia. zakupiłem czujnik brązowy gdyż taki wynikał mi z opisu w "ETKA" a u mnie zamontowany był szary. różnią się one zakresami ciśnień. co prawda dodatkowa różnica to wtyczka w czujnikach ale to już nie był taki problem. po wymianie czujnika problem z żółtym napisem "sensor i kontrolka oleju" pozostał a dodatkowo po około 5-10 sekund po odpaleniu silnika pojawia się czerwona kontrolka z lejkiem oleju i potrójny sygnał akustyczny. poziom oleju na maximum. proszę o poradę czy po wymianie czujnika muszę wykasować błąd VAGiem aby nie wyświetlało mi go ponownie na wyświetlaczu? czy problem jest po innej stronie? może niewłaściwy czujnik ? już nie mam pomysłów co z tym fantem zrobić. Swich w zamku maski odłączyłem całkowicie więc już nie wiem co robić dalej ? proszę o pomoc
demoralizator Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 problem po wymianie czujnika znalazł się sam bo tak jak mówisz zaczyna świecić na czerwono. załóż stary czujnik i nie psuj więcej niuni :bicz3: :bicz3: żółta kontrolka dotyczy czujnika w misce ale spokojnie nie pędź go wymieniać bo on kontroluje poziom oleju. kiedy wymieniałeś olej?? sprawdź stan, bo po wymianie oleju problem może rozwiązać się sam. sprawdź kostkę przy tym czujniku
max0107 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 olej wymieniony 2 miesiące temu, ale poprzedni właściciel jeździł na półsyntetyku i taki sam zalałem. poziom oleju tak jak po zalaniu - prawie maximum. mówisz że napis sensor z konewką oleju odnosi się do czujnika w misce olejowej ??? ja wyczytałem że to odnosi się do ciśnienia a czujnik jest przy podstawie filtra oleju i ten właśnie czujnik wymieniłem (był szary a ja wymieniłem na brązowy - tak wynika z etki). czyli źle zrobiłem ?
demoralizator Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 skoro przerabiałeś kostkę to napewno jest zły i dlaczego założyłes skoro zakres ciśnienia jest inny. Dlaczego tak ślepo ufasz programowi błąd zawsze sie może wkraść.
max0107 Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Opublikowano 21 Listopada 2008 jutro zadzwonię do ASO zapytam jaki faktycznie powinien być ten czujnik ??? brązowy czy taki jaki był szary? no faktycznie zaufałem programowi ETKA - jakoś do tej pory się nie zawiodłem ale może być tak jak napisałeś - błąd itp. wtyczkę przerabiałem dlatego że ten nowo zakupiony czujnik nie był z ASO tylko z innego sklepu motoryzacyjnego...[br]Dopisany: 16 Listopad 2008, 15:17_________________________________________________DEMORALIZATOR - miałeś rację padnięty czujnik poziomu oleju, wyłamany pin w gnieździe:( a stary czujnik ciśnienia oleju również rozwiązał problem
audia4turbo Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Mam problem z palącą się żółtą kontrolką oleju z napisem SENSOR, problem jest związany z mechanizmem otwierania maski, dzwoniłem do ASO pan potwierdził wersje. Zaobserwowane objawy: Po jednorazowym otwarciu maski, następuje jednorazowe uruchomienie pojazdu bez tego właśnie problemu Proszę o pomoc chciałbym uniknąć wizyty ASO Lubie sam pomajsterkować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się