Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T BFB Porada


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema mam pytanie w skrócie auto ma nalatane 220 tys pierwszy problem padł napinacz łańcucha i klekotały popychacze został zmieniony na nowy smok oczyszczony nie było sporo syfu ale było i do tego nowa pompa oleju i postanowiłem zmienić panewki na korbowodach ale stare były bardzo ładne ale jak już kupiłem założyłem nowe pomyślałem tez o panewkach głównych ale odpuściłem. Po zalaniu nowym olejem auto ucichło było już wszystko oki. Po wymianie napinacza u mechanika strasznie się lało z pod niego wiec auto do poprawy co okazało sie po paru dniach nie zgrał poprawnie wałka ssącego i uszkodził 2 zawory auto zabrałem i postanowiłem sam dokończyć naprawę głowica zdjęta idzie na naprawy. Tylko teraz pytanie jak juz głowica zdjęta wymieniać pierścienie tłokowe czy zostawiać stare ?? Jak już wymieniać to trzeba robić honowanie czy nie ?? W planach tez podniesienie mocy ale ze to jest auto cywilne w rozsądnych granicach do max 300km czy coś wykonać w głowicy na tym etapie czy seria spokojnie wydoli?
Co do fotek na jednym z nich widać ostatni kanał wodny zatkany jakby skrystalizowany płyn co to może być ??

Parę fotek całości:

http://zapodaj.net/4dd912904c320.jpg.html
http://zapodaj.net/a2c615a897cb1.jpg.html
http://zapodaj.net/db6ff853eb4e2.jpg.html
http://zapodaj.net/a172cabfbfc89.jpg.html
http://zapodaj.net/500d531939269.jpg.html
http://zapodaj.net/4d226dfe59f96.jpg.html
http://zapodaj.net/e2adcba9e0b4b.jpg.html

Opublikowano

Witaj,

honowanie wykonuje się tylko po szlifie lub tulejowaniu cylindra. Ciężko powiedzieć czy warto wymienić pierścienie czy też nie bo na tym etapie nie da się sprawdzić ich zużycia lecz na pewno nie zaszkodzi zwłaszcza, gdy chcesz podnieść moc.

Sam pomysł podniesienia mocy w tym już i tak wysilonym silniku jest ryzykowną sprawą. 300 koni na 99% urwie Ci co nie co - rozrząd nie jest idealnie wykonany (1 wałek napędza drugi) już nie mówiąc że będzie duże prawdopodobieństwo wypalenia gniazd zaworów skutkiem zwiększenia dawki paliwa.

Te "rozsądne granice" to max 220ps a nie kosmiczne 300. BEXy tak podnoszą, gdzie są 2 intercoolery itp. i dobrze to znoszą. BFB niewiele słabiej radzi sobie 0-100km/h od BEX co jest dobrym osiągiem.

Mam nadzieję, że chociaż masz ją w Quattro bo jak przednionapędowy to nie ruszysz z miejsca po zwiększeniu mocy i momentu :decayed:

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...