Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chlodnica spalin brd


01kosiara1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam problem z chlodnica spalin w brd,2 tyg.temu pekla mi na harmonijce przy koncu idacym do egr,zaspawalem i wszystko gralo jezdzilo,wczoraj wyjezdzalem za granice i w chwili wyjazdu peklo kawalek dalej,szybko przed wyjazdem zespawalem,teraz jestem na miejscu i znow to samo w nastepnym miejscu,problem jest taki ze nie mam tu mozliwosci zespawania,a tym bardziej wymiany tego,mechanik tez dal ciala bo mowil ze zespawane bedzie sie trzymalo,widocznie nie przewidzial ze na kolejnych harmonijkach pojdzie pekniecie. Co z tym zrobic,jak to uratowac bo musze miesiac moja audi tu przejezdzic i jeszcze wrocic do pl,a to nazbiera sie troche km. Bardzo prosze o pomoc,ew moge powysylac zdjecia na maila chetnym pomoc

Edytowane przez 01kosiara1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zaślep EGR-a zaślepką.

lub

2. Kup bandaż żaroodporny i ściśle owiń rurkę spalin.

Obie metody na chwilę pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem na allegro cos takiego:

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5905908590ale ma koncowke oznaczenia al natomiast ja mam "r" jak myslicie podejdzie,duzo sie beda roznic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersja z literka R na koncu to ta sama chlodnica inne jej odmiany to koncowka AK i AL. wszystkie pasuja do BLB, BRE, BRD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tej z linka to bym nie kupowal, nie wyglada za dobrze, jest wgniecona, przegrzana, nie wróże jej zbyt długiego żywota. a cena to już wogole zart jakiś... :cool1:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm to szukamy dalej bo ciezka sprawa...chyba ze na forum ma ktos? Tymczasowo mysle usunac cala ta harmonijke w jej miejsce wloze rulke o srednicy wew.delikatnie wiekszej niz srednica zew.rulki w chlodniczce i zespawac to ze soba,podziala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli rurka bedzie aluminiowa pęknie i tak - rozszerzalnosc termiczna, stalowa pewnie wytrzyma jednak się rozsczelni, Harmonijka nie jest ani dla lansu, ani dla eliminowania drgań...

jaka technologia spawales rurkę? jakie spoiwo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem stalowa,grubsza bo to i tak rozwiazanie chwilowe poki nie ma mnie w pl,bo zakup czesci tutaj to konkretne kwoty,usluga mechanika tez tania nie jest,a znow zanim czesc by mi tu doszla z pl to ja juz bede do pl wracal... Spawalem tym o bylo pod reka,mig. Lepiej tig ale nie mam dostepu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, ta rurke wylacznie tigiem traktowac mozna i to przemyslanym spoiwem, o jak najnizszej temp topnienia. w przyciwnym przypadku, rurka ulega przegrzaniu.

zamiast kombinowac. zorganizuj kawalek blaszki (ale nie z puszki wyparuje) wykonaj dwie zaslepki jedna przed chlodnica spalin a druga za chlodnica spalin, będzie co prawda błąd ale dojedziesz bez kombinacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...