ajax Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Wiecej powinno byc na zimnym. Kolego, jezeli chodzi o koszt naprawy wymieniony przez Ciebie wczesniej to jest on i tak niski.... na poczatku mechanik pewnie cos chlapnal a pozniej sie zorientowal, ze to cena z kosmosu... dlatego wzial wiecej, lecz i tak nie za duzo. Wracajac do nowej przypadlosci.... wiesz, mechanicy czesto odmawiaja zdjecia glowicy poniewaz wiedza jakie to moze miec skutki uboczne... po planowaniu i nowej uszczelce gwaltownie zwieksza sie kompresje/cisnienie i czesto tak bywa, ze jak juz zrobisz "gore" to zaczyna "dol" padac... poprostu inne, bardziej zuzyte elementy dostaja po d*pie. Z tego powodu powinno sie robic caly silnik od razu co jest troszke malo oplacalne... Miejmy nadzieje, ze ta teoria Cie nie dosiegnie i wszystko bedzie ok. Glowice powinno sie dociagnac po wstepnym uzytkowaniu... dziwne, ze mechanik o tym nie powiedzial... moze czas na zmiane? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się