Sobczi Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Siemanko, Od niedawna posiadam A4 B5 AVANT 2.4 QUATTRO. Od samego początku nie działał spryskiwacz tyłu, wyczytałem że zapycha się dysza więc postanowiłem ja naprawić. Po demontażu całego mechanizmu wyczyściłem dyszę przy okazji cały silniczek, wszystko nasmarowałem (rurkę zrobiłem sposobem domowym bez używania zestawu naprawczego) lecz wyszła lipa bo złamała się plastikowa dysza na samym końcu, więc zniesmaczony zamontowałem niesprawny sprysk znowu na autoko i tu zaczyna się problem. Po zamontowaniu wszystkiego sprawdzałem czy wszystko działa i wycieraczka po paru minutach zatrzymała się na połowie szyby i tutaj mam problem. Po sprawdzeniu bezpieczników, silniczka, który jest sprawny (sprawdzane na krótko), ze znajomym po zmierzeniu napięcia na kostce przy wycieraczce wybadaliśmy że napięcie jest ciągle takie samo na każdym pinie, czy wycieraczka jest włączona czy nie. I tutaj pytanie do was. Co może być przyczyną ciągłego dawania prądu na całą kostkę, bez różnicy czy wycieraczka jest włączona czy nie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się