mattii Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 Ok, to dobieraj się powoli i ostrożnie, bo to *ujostwo lubi powpadać do środka ... trójnik może być brudny z zewnątrz ale ma być szczelny, po wymianie podciśnienie do sprawdzenia szczelności. Zawsze powoli:) Rozumiem, że masz na myśli te wkładki do wtryskiwaczy?
gplaza Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Zawsze powoli:) Rozumiem, że masz na myśli te wkładki do wtryskiwaczy? Nie rozmawiamy o wtryskiwaczach, tylko o odpowietrzeniu skrzyni i wymianie kolanka a z nim zaworu: Odnośnie innych błędów mam na myśli błąd 17887, błąd podciśnienia w układzie. Może się przydać: http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploads/2012/11/Kody-usterek-VAG.pdf Edytowane 7 Lutego 2016 przez gplaza
mattii Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 Dzięki, co do tego błędu to w sumie nie wiem jak hamulce się mają bo auto z lawety prosto do garażu wjechało. Jak mi się uda już uruchomić autko żeby nie telepało to będę dalej sprawdzał co jeszcze nie gra. Chyba, że sprawdzić coś od razu i ew zamówić części ??? Z tego co wyczytałem to wężyki podciśnienia, pompa vacuum i ktoś jeszcze miał problem z zaworkiem zwrotnym. Z tego wszystkiego chętnie wymienię zaworek i wężyki.. W sumie i tak będę wymieniał wężyki podciśnienia w a6 1.9tdi więc może od razu domówić więcej i tu też wymienić ??
gplaza Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) Chyba, że sprawdzić coś od razu i ew zamówić części ??? Z tego co wyczytałem to wężyki podciśnienia, pompa vacuum i ktoś jeszcze miał problem z zaworkiem zwrotnym. Z tego wszystkiego chętnie wymienię zaworek i wężyki.. W sumie i tak będę wymieniał wężyki podciśnienia w a6 1.9tdi więc może od razu domówić więcej i tu też wymienić ?? Nie koniecznie wymieniać od razu wszystko... przyczyna błędu 17887 może być tuleja gumowa 8D0 611 743B i zawór zwrotny 07C 133 529A Sprawdź szczelność, jest sporo filmików w sieci, masz tam co i jak robić... Zaworek można sprawdzić, dmuchasz z jednej strony ma przepuszczać, z powrotem ma byc szczelny Edytowane 10 Lutego 2016 przez gplaza
mattii Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 Super dzięki za odpowiedź jutro się za to wezmę i sprawdzę co się da. Czasem po prostu wolę zamówić części i wydać 100zł niż później zamawiać na miejscu za 3x tyle albo czekać na wysyłkę z Polski. Przy okazji sprawdzania natknąłem się na 2 rzeczy które mnie zaniepokoiły NR 1 Zaznaczony wężyk kończy się w połowie silnika z tyłu do niczego nie podłączony..... a i w około też nie mogłem znaleźć nic co by do niego pasowało. Wie ktoś może do czego on powinien iść? NR 2 Znowu coś brakującego przy pompie abs jest przykręcony konektor ale bez kabelka i znowu w około nic co by pasowało. Coś tu powinno być czy to kolejna jakaś "sztuka"
gplaza Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Przy okazji sprawdzania natknąłem się na 2 rzeczy które mnie zaniepokoiły NR 1 Zaznaczony wężyk kończy się w połowie silnika z tyłu do niczego nie podłączony..... a i w około też nie mogłem znaleźć nic co by do niego pasowało. Wie ktoś może do czego on pow Sprawa wygląda tak, praktycznie masz opcje do usunięcia "flaków" pod machą, w celu pozbycia się zbędnych niedziałających zaworków wężyków itp ... itd... Operacja: usuniecie EGR kombi-valve, N112, N249, SAI, N75, DV... Jest pare powodów dla których warto przemyslec sprawe. W momencie zimnego startu zawór N112 otwiera kombi a pompa sai tłoczy spaliny ubogie w tlen a bogate w niedopalone paliwo z powrotem do filtra powietrza aby wróciły do komory spalania taki ekologiczny zagracacz. Wyrzucasz N112 i zawór kombinowany się już nie otwiera tym samym cały układ recylkulacji spalin przestaje działać możesz spokojnie wyrzucić Zawór kombi oraz pompkę SAI a "dziurę" w głowicy zaślepić bo po co trzymać pod maską nie działające graty? Masz tu taki zbliżony schemacik: N112 Zielony na koniec cały zabieg i jego pozytywny efek, w linku poniżej: na czerw. oznaczono usuniete elementy ... niebieskie podlączenie, w zestawie filtr stożkowy, zawór odpowietrzający BOV do atmosfery i elektrozawór kontroli doładowania EBC selenoid, http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification Edytowane 11 Lutego 2016 przez gplaza
mattii Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Szczerze mówiąc nie chciałbym nic usuwać bo muszę przejść przez badanie techniczne przy ponownej rejestracji a tutaj jest ono dosyć szczegółowe z tego co wiem, więc chyba wolałbym dojść do takiego stanu jaki był na początku. Wie ktoś do czego powinien iść ten wężyk??? Nikt nie wie z czym ten wężyk ma się łączyć? Edytowane 15 Lutego 2016 przez mattii
gplaza Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Kolego, popatrz na schemacik ... DIY - B6 1.8t - Vacuum line and Check Valve removal/simplification Edytowane 22 Lutego 2016 przez gplaza
mattii Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 Dzięki to tak tylko dla upewnienia się idzie on z N112 do SAI a następnie do SAI pompy ?? Dzisiaj to zobacze na aucie. Naprawa się trochę przeciąga bo nadal czekam na części ale jak tylko dojdą (następny tydzień) to się zabieram za wszystko. Pozdrawiam
gplaza Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Dokładnie, zawór n112 steruje zaworem EGR - SAI combi valve. Z drugiej strony jest on połączony z pompą powietrza wtórnego. Sprawdź połączenie z EGR. Jeśli rozpięty, prawdopodobnie membrana EGR uszkodzona, czyli wymiana.
mattii Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Naprawione kolanko odmy, trójnik i zaworek w nim, dodatkowo wywalone SAI. Zero telepania silnik pracuje równo Dziękuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się