Skocz do zawartości

gplaza

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gplaza

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Os

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

337 wyświetleń profilu

Osiągnięcia gplaza

0

Reputacja

  1. Witaj Bartek! Chciałbym Ci podziękować za wsparcie i zaangażowanie w naprawie mojej 01J. Skrzynia śmiga perfekt! Z uwagi na trudności i komplikację jakie miałem ogarniając temat, muszę napisać że warto było walczyć ... tak to była walka o moją skrzynię, zakończona sukcesem Jeśli ktoś na forum ma wątpliwości co do multi, niech nie wymięka, skrzynie jest do naprawienia, tylko dzięki pomocy Bartka, sami nie podejmujcie się napraw i decyzji. Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim z padniętym multi ...
  2. Miałem coś podobnego, szarpanie przy obciążeniu, od 4 go w górę, w Oplu. Wymieniłem listwę wysokiego napięcia i po problemie. Nie chcę sugerować Tobie wymiany, żeby nie płacić za cewki jeśli się okaże że to np. filtr paliwa... Jak pisał wyżej tomeks80 podmień od kogoś kto ma sprawne
  3. Tak, a teraz pomyśl jak dolewając olej sprawdzisz jego właściwy poziom ??? Czy dolewanie oleju przy odpalonym aucie i właściwej temperaturze nic Ci nie mówi ??? Tu właśnie chodzi o jego przelanie przy odpowiednich parametrach
  4. Cześć Pilna potrzeba sprawdzenia przez kogoś kumatego, najlepiej elektryka samochodowego, instalacji elektrycznej naszkicowanej na papierze. Chodzi o prześledzenie poszczególnych elementów i ich prawidłowe podłączenie. Jest to instalacja z dieslem 6 cyl. i dwoma akumulatorami. Pilnie potrzebuję kogoś, kto życzliwie udostępni swoich szarych komórek i poprawi moje wypociny. Im szybciej podepnę kable tym lepiej. Nie ukrywam, że ciężka sprawa z dobrze naszkicowanym schematem... ) Ktoś coś ????
  5. gplaza

    1.9 TDI AVF Odcina moc

    czytaj co Kolega pisze...
  6. gplaza

    1.9 TDI AVF Odcina moc

    2.3 Bara?? Przyczyn szukałbym w sterowaniu zapieczonych kierownic turbiny. W benzynie WG otwiera sztangę i ciśnienie spalin omija turbinę, zapobiegając przeładowaniu i przekręceniu. A u ciebie przeładowuje bo kąt kierownic zapiekł się w położeniu maks.przy niskich obrotach i tym samym masz maks przy wysokich.
  7. gplaza

    1.9 TDI AVF Odcina moc

    No tak, jest na pompowtryskach ... nie doczytałem
  8. gplaza

    1.9 TDI AVF Odcina moc

    Być może pompa siada, czytałem że polewają pompę wodą tak żeby ją schłodzić, jak pojedziesz normalnie, masz winowajcę.
  9. wystarczy na forum poszukać
  10. 00562 - niema to nic wspólnego. U Ciebie masz ESP i ABS razem, może mieć to związek z wymianą tylko wyłącznika stopu, być może wystarczy przeczyścić styki. Zrób tak, kup czujnik stopu, lub jak kto woli włącznik świateł stopu ten przy pedale, wymień, wyreguluj, a odnośnie czujnika ABS (czujnik ABS dla ABSu i ESP) możesz, przeczyścić bo osyfiony pewnie. Więcej nie mam pomysłów, daj znać jak usterka zniknie
  11. Czujnik temp. oleju ??? Raczej czujnik temp. cieczy chłodzącej. ESP sygnalizuje awarie, może być i czujnik temp. silnika, często ma to związek
  12. Jak Ci nie zabangla, i będzie dalej to samo to będzie jeszcze czujnik temperatury. Właśnie miałem podobny temat w poście i dyskusja szła o dodatkowa wymianę tego czujnika. Może ktoś się wypowie, kto wymieniał po kolei...
  13. Ja to bym raczej strzelał w poduche W moim multi mam pandnietą elektronike, nie działają elektrozawory, mimo to jedzie, ale co to za jazda Przy odpalaniu nic nie telepie, na P absolutnie nic, D - i tu się dopiero zaczyna telepawka, lecz samo wrzucenie D na hamulcu nie powoduje ciągłych wibracji tylko lekkie szrpnięcie.
  14. Jeśli emulator nie zadziałał możesz udać się do dobrego elektronika który ci te 2 sondę wyłączy w aucie tak że komputer auta nie będzie jej widział. Lecz na początek podaj nr błędu. Może mieć to związek z instalacją gazową a nie z wycięciem katalizatora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...