Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kopci na biało/szaro śmierdzi spalinami obroty falują


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z a4 b7 brd 170 km mam ja od 4 miesięcy i cały czas borykam sie z falującymi obratomi na biegu jałowym i kopceniem na szaro/biało dodatkowo smród spalin z wydechu , są momenty że auto pracuje dobrze i nie kopci a po przejechaniu lub ponownym właczeniu auta znwu falują obroty i dymi , zaznaczam że nie ubywa płynu chłodniczego a oleju raz na 1000km dolewam auto ma moc nic nie przerywa w trakcie jazdy tylko na postoju ... odwiedziłem mnóstwo mechaników i wymieniłem prawie wszystko od przepływki , turbo , świec żarowych , wiązki i śruby wtrysków, gruszka od kolektora ssącego zrobiona , czujniki dpf i itp też zmienione, auto ciągnie dobrze tylko to kopcenie i smród icon_smile.gif wtryski mam SIEMENS 03g130073t dałem dzisiaj na sprawdzenie i powiedzieli ze wtryski podają za mała dawkę paliwa czy to jest może przyczyna tego kopcenia i spalin na wolnych obrotach ??? miał ktos może podobny problem ? może ktoś ma wtryski w dobrej cenie albo wie czy ktokolwiek regeneruje bo z tego co wiem to jest duuuuży problem

Opublikowano

A czy ktos kumaty wogole zagladał do EGR'u weryfikował go i do mechanizmu przepustnicy??

Opublikowano

tak zaglądał ktos do egr i nic się z nim nie dzieje na kompie nie wywala błedów (parametry dobre )jak wtyczke wyciągne to pojawia sie błąd ale i tak kopci , jak jest zaślepiony to tez kopci :) hmm do przepustnicy chyba nie zaglądał nikt ... a błedy by sie pojawiały jak by było coś nie tak ? zastanawiają mnie te wtryski ze za mało podają... przez ta przepustnice mogło by zaniżać wtryski ?

Opublikowano (edytowane)

DPF'a masz jeszcze w nim czy juz wykastrowany ?? - podejrzewam problem w sofcie a przede wszystkim mapy odpowiedzialne za wypalanie dpfu - tzw dotrysk paliwa gdy włączy sie procedura wypalania dpfu stąd siwo i smierdzaco za tobą

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

DPF'a masz jeszcze w nim czy juz wykastrowany ?? - podejrzewam problem w sofcie a przede wszystkim mapy odpowiedzialne za wypalanie dpfu - tzw dotrysk paliwa gdy włączy sie procedura wypalania dpfu stąd siwo i smierdzaco za tobą

dpf mam i w sumie jeszcze nie zapaliła mi sie ani razu kontrolka od wypalania a filtr zabija sie do max 30% a jak wypalamy w trakcie jazdy kompem to wypala sie do 3% ... dziwna opcja ... nie wiem jak złożył mi mechanik rozrząd czy z blokadami czy bez ... ktoś z forum podpowiedział mi zeby ustawił rozrząd albo przestawił z 0,3 na -2,0 . . . albo tak jak mówisz może cos z softem .. . .fu...

Opublikowano (edytowane)

O,3 to Bardzo ładne synchro. A do tego ustawienie walka wydechowego względem ssacego i 3ci parametr to kąt wtrysku Zaznaczam że synchro a kąt są to 2 różne parametry...

W 004:

1-rpm

2- kąt wtrysku- wał korbowy pkt GMP

3- wynik z pompowtrysków (wałek wydechowy)

4- synchro.walka ssacego

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Sotom, jak sie ustawia walek wydechowy wzgledem ssacego w 16v? Opisywales juz to i nie moge tego znalesc...

Opublikowano

Jedno koło jezdne do góry

Wbijaj bieg 6

Ściągasz tunel powietrza do filtra powietrza i osłonę rozrządu

Kręcić kołem jezdnym -w tym momencie obraca się silnik-obracasz dotąd aż wałek ssący ustawi się w pozycji na idealnie pasująca blokadę, w tej pozycji próbujemy włożyć blokadę w wałek wydechowy.jesli nie jest to możliwe- zaznaczamy sobie pozycje koła na kole i podkładkę śruby centralnej walka, luzujemy 3 śruby 13mm i kluczem 18 lub 19 mm chwytając za śrubę centralna ruszamy wałkiem. ja uprzednio biorę sobie lusterko i lampkę aby dojrzeć w którym kierunku ruszyć wałek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...