demek1987 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Zaświecił mi się check. Mam kabelek to od razu podłączyłem i sprawdzam co to a tutaj: 1 Fault Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Mechanik sprawdził błędy i katalizator do wymiany. Byłem u trzech i to samo powiedzieli jeden nawet miał czas żeby tam zajrzeć Po 3 godzinach rozbiórki dzwoni do mnie że były spalone uszczelki z jednej i drugiej strony katalizatora, więc je wymienił. powiedział że katalizator jest czyściutki więc to nie była wina katalizatora Przejechałem 200 km i błąd znowu sie pojawia. Czy myślicie że może to być przyczyna zepsutej sondy?? bo tak wyczytałem gdzieś w necie. Jak sprawdzić czy sonda działa czy nie działa?? Albo to coś innego?? I tutaj jeszcze jakieś błędy to się pojawiło dzisiaj wcześniej tego nie było. 01561 - Left Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent
Łukasz13 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 To wina katalizatora, masz lpg? bo to też mogłoby mieć wpływ, to że ne jest zapchany nie znaczy że jest sprawny, od razu nie daj się zamówić na zamiennik za 500 zł bo nie zda to egzaminu, albo wymiana na 100% używany albo usuniecie drugiej sondy z softu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się