Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana zawieszenia na sztywniejsze


LBSru102

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, planuje wymienić fabryczne zawieszenie na coś sztywniejszego, ale nie za twarde, najbardziej mnie denerwuje tył, bo nie dość że jest wysoki to w zakrętach dziwnie ucieka, co do przodu to nie mam zastrzeżeń, lecz też planuje wymienić na sztywniejsze.

Jakie produkty polecacie, nie znam się na tych symbolach i skrótach firm, więc proszę podajcie coś sprawdzonego, ale nie gwinty, zależy mi na sztywniejszej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tył z avanta, powinien być twardszy

jeśli cały zestaw bez obniżania to coś z cięższej budy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że koledze chodziło o jakis aftermarketowy zawias. Mozesz isc w sprężyny, leeko utwardza np pro kity Eibachy i obniżą. Poźniej mozesz iść w twardsze sprężyny np h&r, generalnie sprężyn na rynku jest od groma, wiec mozna cos dobrać. Sprężyny to jednak taki półśrodek. Auto moze dobijać, a amortyzatory nie koniecznie mogą dobrze znosić obniżenie. Jesli mozesz troche wiecej zainwestować mozna isc w zawieszenie gwintowane. Z takich dobrych do jazdy w rozsądnej cenie sa np AP Racing, chinczyki to np TA, FK, supersport. Juz z lepszych to np. KW h&r Weitec. Napisz tez dokładnie conchcesz osiągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj BE i będzie lepiej.

Prosiłem bez skrótów, co masz na myśli BE, tak dokładnie chcę amorki i sprężyny ale nie za twarde oraz chinczyki wykluczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawieszenie 1BE, oryginalne zawieszenie audi, obniżone względem serii o 20mm z tego co pamiętam i nieco twardsze od 1BA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!