Skocz do zawartości

nitro20

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nitro20

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

585 wyświetleń profilu

Osiągnięcia nitro20

0

Reputacja

  1. nitro20

    Demontaż anteny

    Bonczek dzięki, kupowalem na allegro. Napisane mam na niej Raku 2. Bedzie pasowac ? Moje auto to s4 z 98r.
  2. nitro20

    Demontaż anteny

    Panowie jak zdemontować to co jest na zdjęciu, to chyba wzmacniacz ? Trzeba coś podważyć ? Nie chcę czegoś połamać ? Kupiłem nową antenę, ale nie wiem czy będzie pasować.
  3. Dokładnie Grzesiu, ja brałem z https://www.akmotorsport.net Polecam, mają dużą wiedzę o tych autach potrafią podpowiedzieć co i jak. Stronka wygląda jak by to szło gdzieś z zagranicy, ale to nasz towar, także spokojnie na maila można posać po Polsku. Z postępów przy aucie, fotele zamontowane na ori mocowaniach Sparco, zamontowana chłodnica oleju 15 rzędowa z podstawką z termostatem Mocala, montują się nawiewy hamulcy przednich z tzw. Pejtona , tarcze 330mm wentylowane, zaciski 4 tłoczkowe oraz seryjne poliftowe do ręcznego wpadają na tył. Zakupione wachacze regulowane na przód i jak dojadą wkładamy poli na cały przedni zawias. W międzyczasie byłem na Słomczynie, auto co prawda nie jest do takiego ścigania się, ale był to dobry sprawdzian tego co należy poprawić. Auto cały czas wyjeżdża przodem, seryjne opony przy tej masie nie dają rady więc semi slick musi wpaść na wiosnę. Dodatkowo trzeba zdjąć masy z przodu i założyć stabilizatory, a później ustawić porządnie geometrię i zakręcić się za szperami . Moc narazie zostaje, zrobię pewnie tylko kolektory i może głowicę za jakiś czas bo przydałoby się spojrzeć na rozrząd.
  4. Rzeczywiście był problem z fotami, już naprawione i mam nadzieję, że śmiga wszystkim . Auto będzie strojone u Zaprzala http://www.turbodiesel.pl, a ogarnia je mechanicznie (wydech, Fmic, silnik) kolega Bolo z Przasnysza.
  5. Ładna, zostaje seryjna czy planujesz jakieś tuningi ?
  6. Fifek, kupiłem na tych rejestracjach, muszę w końcu zmienić . Binek 02.07. mam strojenie wszystko się okażę 4 z przodu powinna być.
  7. MODEL: S4 1998 rok AGB SILNIK: 2.7 biturbo Turbiny K04 z rs4 Większe wtryski Większa pompa paliwa Silnik całościowo uszczelniony po zakupie Plany: Głowice z 2.4 UKŁAD DOLOTOWY: - FMIC centralny na jednym wyjściu Plany: -Układ dolotowy z RS4 -Większa przepustnica UKŁAD WYDECHOWY: - Wydech 2,75" Plany: DP UKŁAD NAPĘDOWY: Sprzęgło z RS4 Plany: -Jeśli sprzęgło z RS4 wyzionie ducha pewne FX400 lub jakiś custom -Szpera ZAWIESZENIE: - gwint H&R - Poduszki skrzyni biegów AKmotorsport - Tuleje Aluminiowe sanek tył AKmotorsport - Kompletna podpora dyfra przód AKmotorsport - Kompletna podpora dyfra tył AKmotorsport - Kompletny zestaw poliuretantów na tylne zawieszenie AKmotorsport - Nowe OEM mocowania amortyzatorów tył - Wypiaskowane i pomalowane proszkowo sanki tył - Wypiaskowanie i pomalowane proszkowo wachacze tył i zwrotnice - Nowe łożyska, drążki reakcyjne, czujniki abs, tulejki do absu Plany: Zestaw stabilizatorów przód/tył H&R/Eibach z łącznikami AKmotorsport Pełny zestaw zawieszenia AKmotorsport na przód, analogicznie do tyłu Z czasem wymiana gwintu na coś bardziej "torowego" Ogarnięcie przyrdzewiałych elementów zawieszenia tak dla ogólnej przyjemności, jak się auto podniesie do góry . KOLA: - ATS DTC 18 8,5 ET35 - Opony Continental SportContact3 Plany: Drugi komplet lekkich kół do semi slicka UKŁAD HAMULCOWY - Przód 6 tłok 18z tarczą z ML345x32mm Zimmerman - Tył seria - przewody w oplocie przód HEL - przewody w oplocie tył HEL - Płyn RBF Plany: Hamulce tył Sprawdzenie możliwości zestawu przedniego i ewentualny dalszy upgrade Kierownice powietrza ŚRODEK: - Fotele kubełkowe OMP model WRE - Pasy Sabelt 6 punktowe Plany: - Pozbycie się większości zbędnych elementów - Aku do bagażnika - Kierownica w alcantare - Zestaw wskaźników Boost temp oleju BODY: - kratki ala rs4 przód Narazie reszta seria Plany: Lekkie elementy Lotka RS4 Grill RS4 Narazie mało zdjęć, jak się ogarnę to wrzucę jakieś lepsze. Witam, Panowie, s4 wpadła w moje ręce zupełnie przypadkiem, większość czasu byłem związany z autami japońskimi, miałem kilka Hond, jedną chyba z drugim wtedy silnikiem B20Vtec w Polsce, później miałem EVO9, następnie była dłuższa przerwa motoryzacyjna i pojawił się motocykl Honda VFR. Po długich pertraktacjach z rodziną, odnośnie motocykla, schowałem go do garażu i dla odwrócenia uwagi zacząłem poszukiwać 4 kółek do wściekania się . S4 nie jest typowym autem do zabawy, jest raczej ciężkie, znam również lepiej prowadzące się auta w zakrętach , trzeba przyznać za to, że jest bardzo stabilne przy wysokich prędkościach. Mnie urzekła natomiast wytrzymałość napędów oraz relatywnie łatwa możliwość uzyskiwania dużych mocy. Celowałem w okolice 450koni, ale przede wszystkim chęć zrobienia czegoś nowego. Po S4 pojechałem z ciekawości do Piaseczna, było przy nim trochę do porobienia, wiedziałem, że i tak większość rzeczy będę zmieniał więc nie przejmowałem się zawieszeniem czy hamulcami. muszę natomiast przyznać, że już wtedy dobrze jechało, poprzedni właściciel wsadził do niego turbiny z RS4 i całą resztę podstawowego setu rs4 w Sportmile. Tak o to po pierwszej przejażdżce auto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie i choć blacharsko nie było rewelacyjne, po sprawdzeniu laserowym okazało się, że jest proste, a malowany błotnik i zderzak to pozostałości po drobiazgach i tak oto jestem na forum od jakiegoś czasu. Ostatnio kolega poprosił mnie o opisanie auta i oto jestem . Auto służy mi jedynie do wieczornego hasania i wyjazdów na track daye i te cele są priorytetem od pewnego czasu przy modzeniu, choć zakupiłem je początkowo z innym zamiarem .
  8. Enriuu, prośba zerknij jeszcze czy ten adapter pasuję, bo chcę to właśnie wszystko zamówić. Ewentualnie może wiesz gdzie kupić pasujący, szukam i nigdzie nie znalazłem innych. http://allegro.pl/hid-adapter-bmw-e39-d2s-h7-i6251219533.html
  9. Endriu dzięki za pomoc: chodzi o taki adapter ?: http://allegro.pl/hid-adapter-bmw-e39-d2s-h7-i6251219533.html Ządnego innego nie znalazłem... Dodatkowo trochę podzwoniłem i mam mętlik w głowie. Jeden ze sprzedawców radzi mi ten reflektor: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5071340198&reco_id=6bf9b694-7d6e-11e5-9ee0-fa163e045498&ars_rule_id=201 Twierdzi, że wszystko przełożę z oryginału, że pasuje silniczek i będzie działać samopoziomowanie, a w przypadku łączonych silniczek jest inny nie ma miejsca na przetwornicę i nie działa samopoziomowanie. Prawda to ?
  10. Panowie, starałem się przejrzeć wątek, ale jest tu 109 stron, a auto stoi u mechanika i muszę szybko zamówić reflektory. Może ktoś szybko pomoże, pacjent audi s4b5 1998 rok, przed liftem, mam reflektory ksenonowe z d2s dzielone. Chce je zamienić na poliftowe DEPO, takie jak tu wszyscy wrzucacie, one mają jednak żarówki H7, widziałem, że na początku wątku ktoś pisał, że można zostawić d2s. Pytanie: kupuje te reflektory ( http://allegro.pl/audi-a4-b5-99-01lampy-reflektory-nowy-l-p-depo-i6124420190.html) czy jeśli chcę zostawić xenon z s4 to potrzebuje coś jeszcze ? Czy żarniki trzeba zmieniać ? Ogromne dzięki !!
  11. Nie wiem jak w B8, ale generalnie wymiana stabilizatora na grubszy w audi z tylu zazwyczaj poprawia prowadzenie. Audi są zazwyczaj podsterowne, oczywiście zależy od silnika (rozłożenie mas), a sztywniejszy stabilizator sprawia, że auto robi sie bardziej nadsterowne. Pytanie czy chcesz to osiągnąć ? Po założeniu kompletu stabów grubszych odczujesz też szybszą reakcje na ruchy kierą.
  12. Jak kolega wyżej, kup gwint AP jesli auto do codziennej jazdy to najrozsądniejsze rozwiązanie.
  13. Sprężyny h&r nalezą do dość twardych, polecałbym raczej pojsc w coś Eibachy np pro kit. Z oponami spokojnie przy takim obniżeniu nie powinieneś miec problemów.
  14. Jeździłem u znajomego na AP, bardzo fajny zawias jeśli używamy auta do codziennej jazdy.
  15. Ostatnio Panowie wymieniali u mnie gwint i podobno jakies mocowanie amortyzatora tylnego było juz w bardzo słabym stanie. Auto już zaczynało sie słabiej prowadzić i cos tam czasami lekko postukiwało.Podobno obejrzeli tez reszte zawieszenia i wszystko ok, wiec moze ktos skorzysta z tej rady. Jakies chore koszty tego były chyba 500 zł na stronę, z tym, że u mnie to s4 czyli Q.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...