Skocz do zawartości

BoskiMario

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BoskiMario

Informacje

  • Imię
    Mario
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BoskiMario

0

Reputacja

  1. Witam Udało się w końcu rozwiązać problem z wypadającymi zapłonami ? A czy jest ktoś w stanie powiedzieć jak można sprawdzić stan katalizatorów ? Czy jest możliwość sprawdzenia tego za pomogą VAG/VCDS ? Pozdrawiam
  2. Jeszcze jedno pytanie. Czy przy gwincie istnieje możliwość wymiany amortyzatorów w przypadku ich zużycia ? Czy są to zestawy które po skończeniu kompletnie się wymienia ? Pozdrawiam
  3. Dlatego też coraz bardziej skłaniam się do zakupu zestawu Eibacha Pro kit b12. Jezeli chodzi o obizenie auta to na stronie piszą że zejdzie w dół jakieś 3-4 cm więc w stosunku do obecnej wysokości nie będzię aż tak nisko, tylko pytanie czy nie za twardo Czy jeżdzi ktoś na takim zestawie przy kole 19 cali ? Jeżeli tak to jakie macie wrażenia z jazdy ?
  4. Powiem Ci szczerze że mam właśnie z Lublina raz na pół roku spuszczam wężem olej który się nazbiera. Wszystko śmiga jak należy. Z czystym sumieniem mogę polecić właśnie Lublina Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  5. Witam Potrzebuję porady odnośnie zawieszenia. Mianowicie chodzi o to, że planuję delikatnie obniżyć auto i nie wiem jak się za to profesjonalnie zabrać. Nie chcę zejść za nisko bo obecnie koło to 19'' a lokalne drogi są w fatalnym stanie. Pytanie zatem czy montować gwint czy np gotowy zestaw eibach'a bilstein b12 ? Czy może w ogóle lepiej przejść na 18'' koło i wtedy gwint lub zestaw eibacha ? Obecnie autko wyglada tak: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/343472-audi-a4-b6-bdv-by-boski-mario-;/ Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam
  6. Ale rozumiem, ze mowisz o motorze 2.4 BDV ?
  7. Dokładnie, ale przez odme w pokrywie zaworów zawsze będzie się lało. Jest w niej separator oleju, który ma wylapywać mgiełkę olejową ale nie bardzo spełnia on swoje zadanie. Dlatego też dobrze jest założyć swojego catch oil'a turbo puszcza ale naprawdę niedużo. U mnie z dolotu raz na pół roku spuszczalem niecałą piećdziesiątkę. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  8. Pasowało bez żadnych przeróbek ?
  9. BoskiMario

    czy egr uwalony

    U mnie po regeneracji turbo i zamontowaniu catch oila EGR jest suchy. Warto spróbować też wyczyścić EGR i cały dolot przy okazji. Na jakiś czas będziesz miał spokój. Natomiast jeżeli turbo rzyga olejem to lepiej szybko coś z tym rób bo to trochę niebezpieczna sprawa. Jak turbina zaciągnie olej to już będzie po ptakach.
  10. Świetna robota. Super, że są na tym forum osoby które dokumentują swoją pracę. Na pewno niejeden skorzysta z tej relacji Ja na pewno dzięki i pozdrawiam
  11. A nie cieknie Ci przypadkiem z tego zaworka filtra paliwa ? Sa tam dwa oringi, dobrze byloby je tez wymienic co jakis czas, a nawet caly ten zaworek. mozna go dodtac za nieduże pieniądze z ASO.
  12. Jeżeli puszcza turbo, to nowy EGR nic nie pomoże.
  13. Widzę że zlapałeś bakcyla na całego dobra robota, tak trzymaj. Pozdrawiam Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  14. No właśnie całkiem możliwe że kat też już przypchany. Na razie sondy nie pokazują niczego niepokojącego, chyba, że coś żle mierze
  15. Dzięki. ksenony są w planach ale jak odległych ciężko powiedzieć, chyba że trafię na zestaw w miarę w przystępnej cenie a kiera prawdopodobnie taka wyląduje, tylko że w drewnie kolorystycznie zgranym z resztą. Nagrywam właśnie temat szukam też czarnej poduchy pod taką właśnie kiere.Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...