Czepa 0 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam Zauważyłem wyciek z tego króćca wiec chcialbym wymienic uszczelke lub caly. Wiec do was prozba Panowie jesli ktos ma dostep do ETKI podał by mi nr czesci króćca i przy okazji nr o-ringów . Mam aluminiowy króciec z plastkiem na przodzie. Moj slinik to 1.9 TDI AWX 130 --2001. Z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 W rzuć jak możesz fotkę. Możliwe że to jest to ➡06B121132D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czepa 0 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 W rzuć jak możesz fotkę. Możliwe że to jest to ➡06B121132D Hmmm... On wychodzi w zamienniku jako plastik ? stawiam ze mam 038 121 133 A . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 A to oring ➡OE 037 121 687 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czepa 0 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 W rzuć jak możesz fotkę. Możliwe że to jest to ➡06B121132D Hmmm... On wychodzi w zamienniku jako plastik ? stawiam ze mam 038 121 133 A . http://audi.afora.ru/images/Tnrpics/x038121133A.jpg.pagespeed.ic.P4zqCudFMp.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 A może wystarczy wymienić sam oring ? Sprawdź skąd wycieka , czy przypadkiem nie spod uszczelniacza a kruciec jest cały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czepa 0 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 A może wystarczy wymienić sam oring ? Sprawdź skąd wycieka , czy przypadkiem nie spod uszczelniacza a kruciec jest cały. Stawiam na sam o-ring tak wygada jakby z pod niego . Raz cieknie raz nie ostanio na postoju gdy silnik zimny popuscil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat3oMax 0 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Po co wymieniać cały kruciec tylko koszta niepotrzebne może wystarczy wymienić sam o-ring ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czepa 0 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Po co wymieniać cały kruciec tylko koszta niepotrzebne może wystarczy wymienić sam o-ring ? Wiadomo po co robic sobie koszta dlatego wymieniam sam o-ring o ile bedzie jakis dostepny w sklepach na miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat3oMax 0 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Myślę, że powinien taki być u mnie w Kielcach to mam taki sklep gdzie maja tylko o-ringi i można sobie dobrać dosłownie za parę groszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czepa 0 Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Myślę, że powinien taki być u mnie w Kielcach to mam taki sklep gdzie maja tylko o-ringi i można sobie dobrać dosłownie za parę groszy Dokładnie 7zł wymieniłem dwa o-ringi , na króćcu alu i plastik Troche zabawy było ale sucho pod autem i zadnych ubytków w płynie . Mozna nawet wymienic bez wyciagania króćca troche gimastyki i zrobione . Dzieki chlopaki za info POzdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się