melon31 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Co powiecie o tych błędach Address 01: Engine Labels:Control Module Part Number: Component and/or Version: Software Coding: Work Shop Code: VCID: 55AB9F8DAC1A7714 Faults Found:16985 - Internal Control Module P0601 - 001 - Memory Check Sum Error - MIL ON16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON16795 - Secondary Air Injection System P0411 - 002 - Incorrect Flow Detected18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 002 - Voltage too Low - IntermittentReadiness: N/A
Tom A4 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) 16985 Sterownik ECM - wadliwa suma kontrolna pamięci EPROM 16804 Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności 16795 Zawór powietrza wtórnego AIR - nieprawidłowy sygnał 18010 Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30) Proponuje naładować akumulator skasować błędy i sprawdzić czy wrócą. Edytowane 11 Lutego 2016 przez Tom A4
melon31 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 Na początku stycznia wymieniłem aku na nówka Bosch S4 007 72Ah 680A za słaby ?
Tom A4 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 skoro akumulator jest nowy to sprawdź napięcie ładowania jeśli będzie ok to bardzo możliwe że dzieje się coś ze sterownikiem silnika. Pierwszy błąd informuje o wadliwej sumie kontrolnej masz auto po programie lub cokolwiek innego było dłubane w sterowniku ?
melon31 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 Ok sprawdze a jakie lagi zrobić żeby sprawdzić czy wszystko jest OK ? Osobiście nic nie dłubałem przy samochodzie
Tom A4 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 logi raczej tu nie pomogą coś dzieje się albo z pompą powietrza wtórnego albo coś z przekaźnikiem, bezpiecznikiem, zaworem pompa ta działa w taki sposób że pompuje ciepłe wtórne powietrze na katalizator i sondę więc te dwa błędy 16804 i 16795 są ze sobą powiązane. Błąd 18010 ewidentnie informuje o zbyt niskim napięciu co do pierwszego błędu 16985 jest to błąd wewnętrznej pamięci eprom więc albo coś się dzieje z ecm lub coś było dłubane. Długo masz te auto ? błędy są od dawna czy teraz dopiero je ujawniłeś ?
mateo027 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Osobiście błąd sum i zasilania bym olał, jeżeli w styczniu wymieniany był akumulator, a wcześniej były ciężkie rozruchy to jest winowajca. W ciemno bym nie obwiniał też pompy, diagnoza dodatkowego powietrza odbywa się przez sondę lambda i zachowanie korekt, jeżeli coś jest w tej materii nie tak to możesz mieć błąd od napowietrzania spalin i katalizatora. Logi od zimnego do ciepłego z grupą 1,32,33 by nie zaszkodziły.
krzysiekml Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 tylko jak SAI działa czyli po nocy/zimnym silniku to lambda nie działa zajrzyj pod obudowe ECU czy tam przekazniki jak sam komp nie były w wodzie
mateo027 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Lambda uruchamia się w bardzo niedługim czasie, ma od tego grzałkę poza tym SAI nie wyłącza się tak szybko, ale możesz mi nie wierzyć ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się