Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN czas wymienić wtryski? Proszę o pomoc


dawid_92

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Byłem na hamowni już drugi raz, serie powienien mieć 110km, wypluł 104km ledwo. Chciałem zrobić mu chipa, ale kolega mówi, żeby zrobić wtryski, a potem chipa, że jak nie są wtryski zrobione to mi nie zrobi chipa. Same końcówki wstawić 216 poleca. Czy to dobry wybór i czy to przez te wtryski może mieć problem z tym ubytkiem mocy?

Dodam ze przy około 4tys obrotów potrafi zadymić. I nieraz czuje podczas przyspieszania, ładnie jedzie i jest moment w którym tak jakby odcinało coś i zaraz jedzie normalnie, a czasem taki mułowaty jest.

Co polecacie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecamy zrobić logi. To nie musi być wina wtrysków, równie dobrze turbo może nie domagać. Te silniki nawet z dużym przebiegiem i w serii wypluwają ponad 110km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz słabe wtryski, a chcesz zrobić program i reszta jest ok to wkładaj 216, za jakiś czas turbo AWX i będzie ogień :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że da się taniej kupić, ale to też zależy od firmy Firady są chyba tańsze, a Bosch droższe teraz już nie pamiętam mogłem coś pokręcić. Skąd mają być te wtryski?

Najlepiej brać wtryski od cowboy'a z forum golfa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega wyżej pisał, na forum golfa jest wątek grupowego zakupu wtrysków od cowboy'a.

Na końcówkach boscha trzeba liczyć 1000-1100zł, starczają na jakieś 250-300tys. km

Na końcówkach 7diesel lub polskich WZM przejezdzisz 150 max 200tys. km

Ja kupowałem od cowboy'a 216 na końcówkach 7diesel, autem i tak pojezdze jeszcze jakieś 4-5 lat więc nie widziałem sensu wykładać tysiaka na wtryski.

Odsyłając swoje wtryski zaoszczedzisz 150zł, warunkiem jest jeszcze żeby korpusy nie były skorodowane.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sluchajcie man pytanie z innej beczki, mam zawias 1bv s line w audi b8 avant 2,0 tdi i chciałem obniżyć go jeszcze o 10mm czyli w sumie 30mm i zmieniłem sprężyny wczoraj na apex nr kat 10-7340 30/30 i auto opadło z przodu jeszcze 25mm a powinno 10mm a tył poszedł do góry 10mm co tu zrobić żeby zostawić amory z 1bv i jakie sprężyny wrzucić żeby było 30 mm? Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleżka z soft-Car z Gdańska mówił, ze gdzieś wysyłają do Warszawy czy gdzieś. I tam oni sprawdzają, wymieniają te końcówki i odsyłają mu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...