Bartollo 2 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Panowie znajomy ma problem z b8 w czasie cofania na parkingu zgasła i nie odpala kreci normalnie. Błędów brak. Nie słychać pompki w baku. Jakies pomysły ? Z góry dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 jak nie slychac pompki to trzeba szukac przyczyny tam wlasnie. te nieszczesne 1.8tfsi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Jak nie ma błędów to trzeba auto tradycyjnie przelecieć od zbiornika do wtrysku i zapłonu. Sprawdzić czy dostaje paliwo na wtryskiwacze, czy rozpyla, czy daje iskre. Rozrząd się nie przestawił przypadkiem, niestety łańcuchy sie naciągają bardzo często więc może tu szukać również problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Pompka ma chodzić za każdym razem przy włączeniu czy tylko ma uzupełniać do komory spiętrzającej i resztę,roboty robi pompką przy silniku ? Steruje nią moduł czy przekaźnik sterowany przez ECU ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audison88 1 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Bezpiecznik pompy sprawdziles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Tak bezpiecznik sprawdzony ale napięcia na pompie (2 skrajne piny ) brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audison88 1 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Przekaznik sprawdz czy sie nie wysunol albo czy w ogole dziala raz mialem przypadek w pewnym aucie vw ze sie przekaznik z dziwnych powodow wysunol i pompa przestala dzialac. Kazdy trop jest dobry takze mozesz to oblukac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Audi żyje. Powodem było luźne gniazdo bezpiecznika. Na bezpieczniku prąd był ale na wyjściu juz nie,blaszki podgięte i fura chodzi :)dzieki panowie za sugestie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 a była taka różowa zawleczka zabezpieczająca gniazdo bezpiecznika przed wysunięciem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Wszystkie 3 te różowe zabezpieczenia były na miejscu. Teraz nawet przy otwarciu drzwi kierowcy słychać jak pompka chodzi przez 2-3 sec a wczesniej byla cisza taka pierdoła a potrafi fure uziemić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonszwro 0 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 dobrze ze problem rozwiazany:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) No jednak nie do końca, problem powrócił. Dalej pompka nie chodzi. Auto postoi pompka zaczyna chodzić po kilku próbach znów nie odpala i tak w kółko. Podmieniamy moduł sterowania pompką(ten przy baku) bo koszt nie duży bo aż 5 dych. Napięcia na module są, pompka na krótko bangla wiec obstawiam ze to będzie przyczyna. Zobaczymy co z tego wyjdzie Audi jeździ już bez problemów wymiana modułu pompki o takich samych nr rozwiązała problem. Jak by ktoś szukał tego modułu jest pod siedzeniem przykręcony od góry na 2 śrubki na imbus 5 aby go wyciągnąć należy odgiąć trochę blachę pod którą jest bak. Do moduł podłączone jest 5 przewodów zielony z żółtym paskiem zasilanie na pompkę paliwa, brązowy masa na pompkę,czarny z białym paskiem + po zapłonie zasilanie modułu,brązowy masa modułu i czerwony cienki sygnał z ecu. Edytowane 22 Lutego 2016 przez Bartollo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się