adrian92 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Witam, teraz mam b7 1.8t na air ridie, i vw polo 6n2 do jazdy do pracy (3km), audica na pewno idzie na sprzedaż i zastanawialiśmy się nad bmw e61 3.0 benz 258km, co znów skończy się na małych modach; kolo, zawieszenie itp, (dziecko w drodze) padł pomysł ze strony mojej małżonki żeby sprzedać oby dwa i kupić na daily jakieś kombi w tdi, taka skoda oktawia 1.6/1.9 była by ok i ja bym sobie mógł kupić cos pod mody. chce zrobić show car ale tez od czasu do czasu amatorsko przejechać się na tor, b5 zawsze mi się podobała ;d, pierwszy pomysł był żeby zakupić s'ke ale zacząłem czytać na forach i ludzie wybierają 1.8t stage 3, ze względu na wage. taniej tez będzie kupienie 1.8t i zrobienie go na 300km niż zakup eski. Fotele, kanapę bym na pewno wyzucil i wstawił 2 kubły,szelki i pol klatkę, air ride lub bardzo niski gwint plus i minusy wg mnie 2.7t +moc +dźwięk +możliwości modyfikacji +wyposażenie wnętrza które można sprzedać. -koszt zakupu -waga -eski maja duze przebiegi i na pewno nie maiły łatwego życia 1.8t +silnik dobrze mi znany (były już 2 auta) +tanio dostępne auta +przetarte ścieżki tuning (wiece info na forach niż w przypadku 2.7) +tańsze ubezpieczenie +waga -nie jest to eska -dźwięk -koszty podciągnięcia go pod 300km dodam jeszcze ze tylko quattro, spalanie i lpg mnie nie interesuje. jaka jest wasza opinia co lepiej wybrać? Edytowane 20 Lutego 2016 przez adrian92
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się