Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 1.8t avj po programie - słabo pompuje.


gregor_es

Rekomendowane odpowiedzi

Audi a4 b6 1.8t avj, po programie u gregora10, wszystko działało, aż się coś popsuło...

Auto zostało naprawione - szczelności sprawdzone, wężyki wymienione, świece, cewki, ciśnienie nie ucieka. Pojeździło miesiąc z hakiem od naprawienia nieszczelności i tak przestało jeździć nagle. Wczoraj jedzie, dziś przestało. Więc sprawdzam błędy i...

16804 oraz 16514. Skasowałem błędy i zero poprawy.

Zlogowałem dość sporo, większość statyczne, parę dynamiczne.

-- Nie wiem przypadkiem czy mam sondę lambda do wymiany, choć przeszło wszystkie testy sond i katalizatora pozytywnie. Więc nie wiem co mogło się stać. Przepływomierz pokazuje bardzo małe wartości, doładowanie nie przekracza 0.5, mimo zadanego 0,9.

2,115,118: http://vaglog.pl/log_251339.html

Najdziwniejszy jest log 77, który nie wiem co ma pokazywac, lecz pokazuje lambda -100%.

http://vaglog.pl/log_251337.html

Pozostałe:

99: http://vaglog.pl/log_251338.html

31: http://vaglog.pl/log_251340.html

32: http://vaglog.pl/log_251341.html

3,20,33: http://vaglog.pl/log_251342.html

34: http://vaglog.pl/log_251343.html

33: http://vaglog.pl/log_251344.html

33,2,3: http://vaglog.pl/log_251345.html

36: http://vaglog.pl/log_251346.html

37: http://vaglog.pl/log_251347.html

41: http://vaglog.pl/log_251348.html

43: http://vaglog.pl/log_251349.html

46: http://vaglog.pl/log_251350.html

30: http://vaglog.pl/log_251351.html

55: http://vaglog.pl/log_251352.html

56: http://vaglog.pl/log_251353.html

70: http://vaglog.pl/log_251354.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi a4 b6 1.8t avj, po programie u gregora10, wszystko działało, aż się coś popsuło...

Auto zostało naprawione - szczelności sprawdzone, wężyki wymienione, świece, cewki, ciśnienie nie ucieka. Pojeździło miesiąc z hakiem od naprawienia nieszczelności i tak przestało jeździć nagle. Wczoraj jedzie, dziś przestało. Więc sprawdzam błędy i...

16804 oraz 16514. Skasowałem błędy i zero poprawy.

Zlogowałem dość sporo, większość statyczne, parę dynamiczne.

-- Nie wiem przypadkiem czy mam sondę lambda do wymiany, choć przeszło wszystkie testy sond i katalizatora pozytywnie. Więc nie wiem co mogło się stać. Przepływomierz pokazuje bardzo małe wartości, doładowanie nie przekracza 0.5, mimo zadanego 0,9.

2,115,118: http://vaglog.pl/log_251339.html

Najdziwniejszy jest log 77, który nie wiem co ma pokazywac, lecz pokazuje lambda -100%.

http://vaglog.pl/log_251337.html

Pozostałe:

99: http://vaglog.pl/log_251338.html

31: http://vaglog.pl/log_251340.html

32: http://vaglog.pl/log_251341.html

3,20,33: http://vaglog.pl/log_251342.html

34: http://vaglog.pl/log_251343.html

33: http://vaglog.pl/log_251344.html

33,2,3: http://vaglog.pl/log_251345.html

36: http://vaglog.pl/log_251346.html

37: http://vaglog.pl/log_251347.html

41: http://vaglog.pl/log_251348.html

43: http://vaglog.pl/log_251349.html

46: http://vaglog.pl/log_251350.html

30: http://vaglog.pl/log_251351.html

55: http://vaglog.pl/log_251352.html

56: http://vaglog.pl/log_251353.html

70: http://vaglog.pl/log_251354.html

Błąd od niskiej sprawności kata, drugi niby wskazuje na sonde ale w logach działa jak najbardziej prawidłowo, lpg jest w aucie? Turbo pompuje faktycznie mało a wysterowanie n75 bardzo wysokie, więc jeśli wszystko szczelne i zawór dv sprawny można przypuszczać że stało się coś z turbo, choć mało prawdopodobne tak z dnia na dzień, albo coś nie tak ze sterowaniem czyli n75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG jest w aucie, ale przestałem jeździć dziś na nim, wykasowałem błędy i zacząłem jeździć na samej benzynie, i za nic na świecie nie chce się 'odblokować'. Mam na podmiankę N75, i przepływomierz, może to on, choć sam już nie wiem. Z tego co pamiętam, gdy wszystko mi zrobili w aucie, powiedzieli, że czasem może wyskakiwać błąd sondy tej przed katalizatorem. Więc tak sobie gdybam, czy to możliwe, aby ta sonda prowadziła do takiego zachowywania się turbo...

Po 'zrobieniu' benzyny, od razu zrobili mi LPG, we Wrocławiu w firmie v-gaz na swojczyckiej. Jeździło jak nigdy wczesniej.

I tak się spierdzieliło. Najwyżej do nich zadzwonię jutro i mnie pokierują co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij TIPa i zobacz czy wirnik jest w porzadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej samo sie nie odblokuje bo to nie tryb awaryjny z tego co widac w logach, blad pierwszej sondy moze byc od lpg, jak masz n75 to podmien jak nic to nie zmieni trzeba zajrzec do turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przed chwilą sprawdzałem turbo, odpiąłem TIP i luzów góra - dół nie ma, jez jakby taki luzik gdy ciągnę i pcham śrubkę i wtedu lekko jakby tyka metal o metal pare milimetrów. Załączam zdjęcie jak wygląda wirnik.


Poza tym wymieniłem na inny N75 i jeździ bez zmian, lekko lepiej niż seria na 1 biegu, ale na dwójce itp. tak samo, zaczyna być słychać trubinkę i za chwile cisza, jakby przestała ładować.


Próbowałem wymienić przepływomierz na inny, na oryginalny, zobaczyłem, że w środku jest zamiennik bosch ze sklepu, ktoś kiedyś wymieniał. Ale ten mój stary okazał się jakimś trupem, mimo że kiedyś działał. tzn. po podłączeniu i włączeniu auta, zaraz gasło. Po odłączeniu przepływomierza jednego czy drugiego jedzie tak samo jak z tym 'dobrym', więc coś jest nie tak chyba.


Jeszcze jedno mi powiedzieli we Wrocławiu, abym kiedyś wymienił sondę przed katalizatorem, bo czasem mogą się dziwne rzeczy dziać i korekcję latają. Tyle pamiętam.


Nie wiem co mam z tym fantem zrobić kurcze, długo się nie nacieszyłem nim :)





I z kanału 1 logowanie na luzie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odepnij wężyk od WG i ostrożnie przejedz się z vag-em,zobacz turbo w ogóle ładuje tzn. bez problemu powinno przeładować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo ogólnie ładuje, tylko że za mało, rozpędza się i limit jakby.

Który to wężyk od WG dokładnie? WG to ta grucha, taka puszeczka i do niej wężyk od N75 idzie?

Odłaczyłem wężyk idący od n75 do wg, jesli to to o czym mowilem. Tzn. odpialem przy samym n75, nic nie zaslepialem, taki luzny wezyk pozostal.

Żadnej róznicy nie ma w ładowaniu, zadnych bledow nowych.

ps:

.

Odłączyłem także sondę pierwszą i szybciej się wkręca, ale ciągle tak samo, czyli maks 1540 ciśnienie.
Edytowane przez gregor_es
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpioles wezyk od wg i nie bylo roznicy to musisz zdjac kata i zobaczyc co sie dzieje z klapka wg w turbinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do warsztatu we Wrocławiu gdzie 'łatałem' ostatnio nieszczelności. Umówiony jestem na tą sobotę. Zobaczymy co będzie. Wstępnie mi mowil, ze mam znowu nieszczelność. Ale na miejscu się zobaczy.

W razie jakichś sugestii do soboty chętnie wysłucham innych porad, gdyby ktoś wpadł na jakiś pomysł.

Pozdrawiam i dam znać co z autem, aby wątek nie stał niedokończony.

Ok. Niby wiadomo co się stało. Strzelił Intercooler i spadł wężyk z któregoś zaworka.

Mówi mi o 550zl za nowy, to normalna cena?

Auto zrobione.

Intercooler wymieniony na nowy, i lata znowu pęlna mocą. Oprócz tego wężyk od zaworka pod kolektorem poluznil sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...