jozek-k Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Siemka Od razu napiszę, jeżeli nie ten dział to proszę modów o przeniesienie. No to teraz mój problem, nie udało mi się wyszukać go na forum, jeżeli jest to proszę o linka i ten temacik przesunąć do kosza Mój problem: Jako, że nastała zima ( ekhmm.. -10 nocą i pół metra śniegu u mnie ) mam pewien problem... uta z tego mi wiadomo nie wolną zimą zostawiać na hamulcu ręcznym ( do jakiej temp można? Tak żeby nie przymarzł ) więc próbowałem je zostawić na biegu. Niestety nawet z najmniejszych górek z każdego biegu auto leci w dół... Co może być nie tak? każdej nawet minimalnej górki!!! I każdym biegu :/ Pozdrawiam
chudineze Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Co do zostawiania zimą samochodu na ręcznym to jakaś bzdura chyba że jeździsz poldkiem albo fiaciorem ale nie w A4. Ja już kolejny sezon zimowy zaciągam i nie mam problemów chlapa potem mróz i zawsze dobrze chodzi. Odnośnie tych biegów to sam jestem zdziwiony, że tak się dzieje może coś ze sprzęgłem bo nie wierzę, że z kompresją bo by nie chodził zważywszy, że Twój to diesel.
jozek-k Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Opublikowano 22 Listopada 2008 Sprzęgło zdaje mi się że dobrze chodzi ( pierwsze moje auto więc nie mam porównania ) Ładnie śmiga, zero problemów. Przy uruchamianiu miga mi 3 razy wykrzyknik w nawiasach i pipka ale to raczej nie jest z tym związane ( bo to tylko na zimnym silniku, i że to niby po nocy ciśnienie w czymś tam dopiero się pompuje ). Wszyscy się dziwią czemu na każdym biegu się toczy... na prostej jak się pchnie to tez...
chudineze Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Przy uruchamianiu miga mi 3 razy wykrzyknik w nawiasach i pipka ale to raczej nie jest z tym związane ( bo to tylko na zimnym silniku, i że to niby po nocy ciśnienie w czymś tam dopiero się pompuje smiley ). spadłem z krzesła no ale sorry nie ma co się dziwić w sumie pierwsze auto. Tu chodzi o akumulator pewnie się kończy a nic się tam nie pompuje to nie ciężarówka, że musi napompować powietrza w układ. Co do tego toczenia to napewno masz włączony bieg bo to co opisujesz jest nie możliwe czy ktoś inny oprócz Ciebie włączał bieg i próbowaliście pchać troszkę tu ironicznie piszę ale różne rzeczy się zdarzają.[br]Dopisany: 22 Listopad 2008, 20:17_________________________________________________loco87 zauważ że to diesel więc musi mieć kompresję inaczej zero jechania.
jozek-k Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Opublikowano 22 Listopada 2008 No ja nie wiem czy się pompuje czy nie ;D Tak mi mechanik powiedział ( sic! ), i że nie należy się tym przejmować. zapala za pierwszym razem, wszystko chodzi ok. A z biegiem to jest włączony, na wstecznym to samo... Hmmm. no ja to robiłem... Kurcze może coś źle... Może mi ktoś napisać jak sprawdzić to ja zaraz polecę i sprawdzę Który wrzucić, na zgaszonym czy wł silniku co i jak, będzie wszystko jasne
chudineze Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Zrób na włączonym silniku włącz pierwszy bieg rusz delikatnie czy ciągnie wciśnij sprzęgło zgaś silnik wyjdź z samochodu i pchnij.
jozek-k Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Opublikowano 22 Listopada 2008 Dobra po Mam Talent polecę i sprawdzę bo mnie to nurtuje
loco87 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 niekoniecznie. Silnik nie musi od razu tracic calej kompresji. Ale fakt przedłożyłem temat z ciknociento 900
jozek-k Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Opublikowano 22 Listopada 2008 Kurcze, niby teraz trzymało na biegu na prostej... Na wstecznym również... Jutro pojadę na jakąś małą górkę i zobacze ( o ile wyjadę... z 30cm śniegu ulicy ^^)... zdam relację A te wykrzykniki to może i akumulator bo odpalił za 2 razem i się krztusił, mam ten prostownik do ładowania, pomoże jeżeli naładuje go? Także dzięki chłopaki, cz. II jutro
swiezak84 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 wykrzyknik w nawiasach wg instrukcji obslugi do b5 oznacza niesprawnosc ukladu hamulcowego - nie wiem czy wtedy powinien sie swiecic caly czas czy zamrugac, bo tego nie napisali. moze oznacza zuzyte klocki albo cus, ale chyba raczej nie ma nic wspolnego z bateria[br]Dopisany: 22 Listopad 2008, 23:57_________________________________________________a nie sory, napisali. napisali ze symbol miga i do tego sa trzy "sygnały ostrzegawcze" takze kolego zmien mechanika
jozek-k Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Opublikowano 23 Listopada 2008 Hamuje więc nie wiem... teraz też pipczało + wykrzyknik ;( ale zgasłem za chwile i 3 razy uruchamiałem, i już nie Pojechałem na górkę No i trzymało... ja nie wiem dlaczego wtedy nie Także dzięki koledzy za pomoc, wygląda na fałszywy alarm Chociaż sprawdzę jeszcze nie raz Pozdrawiam serdecznie
chudineze Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 To dobrze że trzyma ale używaj ręcznego hamulca, bo to jest najbezpieczniejszy sposób parkowania szczególnie gdzie są strome górki bo zostawianie na biegu nie gwarantuje, że auto będzie stało przy dużym nachyleniu. Jak to mówią narząd nie ruszany zanika tak i tu z hamulcem ręcznym jeśli go nie będziesz używał to będą potem problemy. A z tym pikaniem to ewidentnie akumulator więc albo podładuj jeśli jest bez obsługowy jak inny to posprawdzaj stan elektrolitu i potem też doładuj. Również zerknij ile on ma lat może już czas na niego.
majbaszajba Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Co do zostawiania zimą samochodu na ręcznym to jakaś bzdura chyba że jeździsz poldkiem albo fiaciorem ale nie w A4. Ja już kolejny sezon zimowy zaciągam i nie mam problemów chlapa potem mróz i zawsze dobrze chodzi. Odnośnie tych biegów to sam jestem zdziwiony, że tak się dzieje może coś ze sprzęgłem bo nie wierzę, że z kompresją bo by nie chodził zważywszy, że Twój to diesel. Mi przy minus 12 w tym roku zamarzły chmulce bo zapomnialem sie. A co do zostawiania na biegu to msi byc cos nie ja mieszkam w gorach i z zadnej gory mi naa biegu nie zjechal
chudineze Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Co do zostawiania zimą samochodu na ręcznym to jakaś bzdura chyba że jeździsz poldkiem albo fiaciorem ale nie w A4. Ja już kolejny sezon zimowy zaciągam i nie mam problemów chlapa potem mróz i zawsze dobrze chodzi. Odnośnie tych biegów to sam jestem zdziwiony, że tak się dzieje może coś ze sprzęgłem bo nie wierzę, że z kompresją bo by nie chodził zważywszy, że Twój to diesel. Mi przy minus 12 w tym roku zamarzły chmulce bo zapomnialem sie. A co do zostawiania na biegu to msi byc cos nie ja mieszkam w gorach i z zadnej gory mi naa biegu nie zjechal Nie wiem dlaczego Ci zamarzły hamulce ja nie miałem takiego do tej pory problemu być może coś z linka masz nie bardzo choć nie wiem co nie puściło czy tłoczki czy linka. A zostawienie na biegu to jest z tym różnie już były przypadki, że samochód sam zjechał. Dobrze, że Ci trzyma ale to jest moim zdaniem rozwiązanie tymczasowe, bo po to ktoś wyposażył samochód w hamulec ręczny aby można było unieruchomić samochód na postoju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się