orzel5tdi Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Witam.Panowie potrzebuję porady. Mam Audi A4 B5 AFN wsadziłem do niego: wtryski 216 FMIC kolektor ssący od AWX turbo od AWX program zrobiony wyszło jakieś 154KM 366Nm Oryginalne sprzęgło zaczęło slizgać bo było już przytyrane,Więc kupiłem oryginalny zestaw LuKa z dwumasą (nie wiedziałem na 100% ze podejdzie od AWX) Niestety nowy dwumas od AFN nie daje rady przy większym butowaniu lub obciążeniu drży jak cholera chociaż ma przejechane zaledwie 10tyś... Docisk nie slizga trzyma te Nm I mam dylemat... Czy założyć sztywne koło i sprzegło od 1Z tylko własnie problem w tym czy wytrzyma Nm i nie bd za chwilę ślizgać Czy wsadzić dwumas od AWX (będzie wystarczający do tej mocy)?? Jak wcześniej wspomniałem sprzegło przejechane ma jakieś 10 tyś km dałem za nie jakieś 1700zł Więc zeby nie pchać się w jeszcze wieksze koszty możliwe jest zostawienie docisku i tarczy od AFN a wymienić tylko dwumas od AWX??? Na forum wyczytałem ze do dwumasy od AFN wkladaja docisk AWX,czyli na chłopski rozum odwrotnie też powinno podejść?? Proszę o pomoc i z góry dziekuję...
Dreger Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Mam AJM po programie z podobną mocą i momentem jak Ty i seryjne sprzęgło o dwumas. U mnie wytrzymuje. Możesz zamontować zestaw z AWX spokojnie wytrzymuje 380 Nm. Ale zasadnicze pytanie jest jak masz przeprowadzoną krzywą momentu, czy czsem nie masz tak, że maksymalna wartość masz przy 2 tyś. Bo wówczas sprzęgło i dwumas mocno dostają. Ja mam ustawiony maksymalny moment przy 2600 obr.
orzel5tdi Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Mam AJM po programie z podobną mocą i momentem jak Ty i seryjne sprzęgło o dwumas. U mnie wytrzymuje. Możesz zamontować zestaw z AWX spokojnie wytrzymuje 380 Nm. Ale zasadnicze pytanie jest jak masz przeprowadzoną krzywą momentu, czy czsem nie masz tak, że maksymalna wartość masz przy 2 tyś. Bo wówczas sprzęgło i dwumas mocno dostają. Ja mam ustawiony maksymalny moment przy 2600 obr. U mnie max moment jest przy 2069... czyli źle napisany program?
Matejus_93 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Wg mnie za nisko. Ja tez mam od 2600 max momentu. A dwumas i tak będę wymieniać na awx.
orzel5tdi Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Wg mnie za nisko. Ja tez mam od 2600 max momentu. A dwumas i tak będę wymieniać na awx. A u Ciebie przy takich mocach jak z dwumasą ? Nie trzęsie?
Matejus_93 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Mam program dopiero około tygodnia więc i jeszcze nie zauważyłem nic niepokojącego co do dwumasy. Mam program dopiero około tygodnia więc i jeszcze nie zauważyłem nic niepokojącego co do dwumasy. Aha no i dwumas jest seryjny.
orzel5tdi Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Opublikowano 25 Lutego 2016 Mam program dopiero około tygodnia więc i jeszcze nie zauważyłem nic niepokojącego co do dwumasy. Mam program dopiero około tygodnia więc i jeszcze nie zauważyłem nic niepokojącego co do dwumasy. Aha no i dwumas jest seryjny. Dzwoniłem do gościa co robił mi program.Mam podjechać na korektę zobaczymy wtedy co bd się działo... A może mi ktoś powiedzieć czy docisk od AFN podejdzie pod dwumas AWX??
Dreger Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Kup cały komplet od awx sprzędło docisk i dwumasę. I zrób korektę programu. Niech Ci zrobi moment maks w okolicy 2600-2700 obr. i żeby potem ładnie trzymał wartość jak najdłużej, a nie że gwałtownie rośnie i potem szybko spada. U mnie jest tak: 1800-260 Nm, 2000-315Nm, 2200-340 Nm, 2400-350Nm, 2600-360Nm, a przy 4000 mam jeszcze 300Nm.
hellbean Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Panowie, żebym nie musiał zakładać nowego tematu, a nie padła odpowiedź na pytanie z pierwszego postu, powiedzcie mi - nie wnikając w szczegóły - jak rozumiem do AFN koło dwumasowe od AWX podchodzi bez problemu, a czy podejdzie do niego sprzęgło od AFN, czy też już musi być wersja od AWX? Chodzi konkretnie o koło dwumasowe LUK 415 0231 10 tj podobno odpowiednik oryginału 038 105 266 AN http://webcat.schaeffler-aftermarket.com/web/schaeffler/pl/PKW/5/4731/15511/6/415%200231%2010_577/applicationSearch.xhtml?result=1457207812630&csc=1 Bo jak widzę, Sachs w ogóle nie ma dwóch różnych kół dwumasowych do AFN i AWX tylko jest jedno i to samo: https://webcat.zf.com/index.asp?PKW=1&KHERNR=5&KTYPNR=5311&KMODNR=3485&KAT_KZ=P,N&ARTNR=2294+000+453&EINSPNR_ART=32&LASTPAGE=nc2_teile_info.asp Edytowane 5 Marca 2016 przez hellbean
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się