Tyrath Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Jestem w trakcie wymiany pompy na 11mm i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, mianowicie:1. Muszę przetoczyć otwór w łapie pompy na 68mm, obecny otwór ma niecałe 50mm. Nowy otwór zahaczy o istniejący pobliski, mały otwór. Czy jest on ważny, czy nie przeszkadza to w niczym i czy w ogóle dobrze rozumiem kwestię powiększenia tego otworu?Na zdjęciu zaznaczyłem mniej więcej jak to wygląda, kolorem czerwonym narysowany jest przyszły, nowy otwór.2. Czy ktoś może naświetlić sprawę z wierceniem w osłonie rozrządu? Nigdzie nic o tym nie ma, a nie chcę się obudzić z ręką w nocniku przy montażu bez niezbędnych narzędzi.3. Została kwestia podlączenia elektrycznego pompy, również jeżeli ktoś to robił proszę o naprowadzenie mnie co i jak.Z góry dzięki! Podbijam, na rano potrzebuję pilnie informacji tyle osób lata na dokładanej jedenastce i nikt samodzielnie nie montował?
mapper Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Otwór roztaczasz tak jak masz zaznaczone, o ten mały otwór najwyżej będzie ci podbijał nóż od tokarki, jak przykręcisz łapę to kamień na wiertarkę i blachę doszlifujesz do otworu łapy. ty masz 8pin i 3pin a w nowej pompie masz 10pin możesz trochę rozbroić kostkę 10 pin i wtedy ta 8 ci tam wejdzie, pozostałe 2 piny to od przestawiacza konta wtrysku możesz albo połączyć na krótko albo jak ja odciąłem od starej pompy i zaadaptowałem do nowej. Ogólnie nic trudnego
Tyrath Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Opublikowano 25 Lutego 2016 Otwór roztaczasz tak jak masz zaznaczone, o ten mały otwór najwyżej będzie ci podbijał nóż od tokarki, jak przykręcisz łapę to kamień na wiertarkę i blachę doszlifujesz do otworu łapy. ty masz 8pin i 3pin a w nowej pompie masz 10pin możesz trochę rozbroić kostkę 10 pin i wtedy ta 8 ci tam wejdzie, pozostałe 2 piny to od przestawiacza konta wtrysku możesz albo połączyć na krótko albo jak ja odciąłem od starej pompy i zaadaptowałem do nowej. Ogólnie nic trudnego Skoro mam teraz 8pin i 3pin to razem jest 11, w nowej pompie jest 10. Czyli muszę coś zmostkować?
mapper Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/75976-all-b5-swap-pompy-wtryskowej-11-nrseryjny-vag-038-130-107-j/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się