rune Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Witam wszystkich Aktualnie od niedawna jestem posiadaczem A4 B6 AVANT 3.0 V6. Niektore osoby pewnie beda mnie kojarzyc jako tako. Zanim przedstawie wam AUDI (bo duzo teraz w nim robie kosmetycznych spraw), chcialbym przedstawic wam moje drugie aktualne auto zlotowe i trzecie, ktore sprzedalem aby zakupic wlasnie A4 B6. Od zawsze bylem Oplarzem. w zwiazku z czym przez moje rece przewinelo sie ich pare. Powoli wdrazam sie w forum, wiec z dnia na dzien jest coraz lepiej Rok produkcji: 2003Kraj pochodzenia: FrancjaTyp nadwozia: CabrioSilnik: 2.2 DTI (Y22DTR)Moc: 132km/300nmKolor: Receptura na zamówione. Rozjaśniony Z2AUPrzebieg: 128 tys. Aktualnie 175 tys.Zmiany w aucieFelga/opona:RIAL DAYTONA 2tlg, skrecane dwuczęściowe.Tył 10 cali, opony Nankang NS20 205/35/R18Przód 8.5 cala, opony Nankang NS20 205/35/R18.Rotor niebieski, rant poler, śrubki tytanowe, dekielki srebrne nowe RIAL.Negatyw: Tył: 6.5, Przód: 5.5Airride: Na bazie gwintu MTSZbiornik ciśnieniowy 10lKompresor VIAR 444ccWyłącznik ciśnieniowy 70/100psi z przekaźnikiemSterowanie pilotem 2 przyciski kołyskowemanometry 3x40mmOkucia Air-Right Alu Pa06, uszczelnianie 3 oringi/amortyzatorPoduszki Rubena 2 bałwankowe 130/2 tył, 3 bałwankowe 130/3 przódZawory elektromagnetyczne 5/3 1/4" 2szt po jednym na oś.Przewody powietrzne poliuretanowe 6/4mmSzybkozłączkiOpis modyfikacji mechanicznych:Klocki i tarcze nawiercane Mikody,Tłumik końcowy ULTER dedykowany do Coupe/Cabrio 2.2 DTI. Koncowka nierdzewka.Skrzynia z Vectry B z drobnymi zmianami w przełożeniachOpis modyfikacji stylistycznych:Przedni zderzak od wersji OPC II,Kratki zderzaka przedniego w wersji OSV Sport,Dokładka zderzaka od CupryDzienne zamiast seryjnych halogenów w przednim zderzaku,Dokładki tylnego zderzaka Irmscher,Odmalowanie kompletnie auta w 2013 roku na kolor z palety Opla Z2AU z większym dodatkiem metalicu,Klapa dachu malowana w kolor nadwozia,Uchwyty lusterek pomalowane w czarny połysk,Wnęka w tylnym zderzaku pomalowana w czarny połysk,Logo Opla na klapie pomalowane w czarny połysk,Korki w komorze silnika pomalowane w czarny połysk,Pomalowanie wnęki przedniego zderzaka w czarny połysk,Zaciski w czarny połysk,Grill Bertone pomalowany w czarny połysk,Wygładzenie klapki paliwa,Usunięcie listw z drzwi i błotników,Kierunkowskazy DEPO z Corsy D,Nakładki VXR na kierunkowskazy z Corsy D OPC,Spojler RDX,Tylne ciemne lampy DEPO,Przednie lampy soczewkowe DEPO H7/H7,Komplet żarówek Cool Blue dających białe światło do przednich lampSpryski mgłowe od Insigni,Chromowane żarówki kierunku w przednich lampach,Wnętrze:Kierownica OPC/Turbo,Podłokietnik ARMSTER,Środkowa konsola flokowana na czarno, pocięta i przerobiona pod 2DIN,Podświetlenie w środku zmienione na zimne białe,Dokupiony Windshot GM i pomalowany w czarny mat,Dywaniki welurowe GM,Wyłącznik TC,Rygielki IRMSCHER,Długopis/pendrive Bertone,Ramki "czarny chrom" na zegary z wersji NJOY,Dograny język Polski do MID'a,Czarny, skórzany mieszek od drążka skrzyni biegówFotele RECARO z OPC 2Podłoga oraz tylna ścianka w bagażniku wykonana z płyty wiórowej i obszyta ekoskórąMateriały w bagażniku pomalowane na czarnoJack Daniel's w skromnej zabudowieInstalacja Airride w kole zapasowymNowe kluczyki scyzoryki na wzór Astry H/Vectry COpis modyfikacji car-audio:Radio AVIC-F900BT 2DINOkablowanie 35mm2 RenegadeGłośniki JBL GTO 6508CWzmacniacz AlpineSubwoofer PoweBass w feldzeWygłuszenie drzwi matami STP SilverDodatkowo masa kosmetyków co by dbać o auto I moje byle kombi: TECHNICZNE:SILNIK: DIESEL 1.9 Z19DTH 185KMSKRZYNIA: MANUALNA 6-BIEGOWAROK PRODUKCJI - 2006 (MODELOWY 2007 Poliftowy)PRZEBIEG: 175tys.WYPOSAŻENIE:OPC Line - jedna z najbogatszych wersji tego modeluBIXENON - reflektory bixenonoweKlimatronikAribag x 6Alufelgi R16’ oryginalneElektryczne szyby x 4Elektryczne lusterka x 2 (podgrzewane i fotochromowe)TEMPOMAT - aktywny z funkcją tap & GoSensor zmierzchuSensor deszczuPARKTRONIK - czujniki parkowania z tyłuKontrola trakcjiKomputer pokładowyKubełkowe foteleESP - system stabilizacji jazdyABSPrzycisk sport - zmiana czułości pedału gazu, usztywnienie układu kierowniczego.Multifunkcyjna kierownicaISOFIX - funkcja montażu fotelika dziecięcegoMożliwość montażu elementów systemu FLEXImmobilizerRadio CD70 z nawigacją oraz AUXCentralny zamek na pilotaTrzecie światło stopSpryskiwacze reflektorów przednichWspomaganie kierownicyKomplet kluczyków x 2Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznachRegulacja wysokości siedzenia kierowcy i pasażeraZakupione już obniżone na dedykowanych sprężynach H&R -40/-35Fabrycznie przydymione tylne szybyDzielona, tylna kanapaKlimatyzowany schowek pasażeraFunkcja Follow Me HomeZMIANY W AUCIE OD MOMENTU ZAKUPU:Całkowita zmiana podsufitki z koloru fabrycznego jasnego na czarny w firmie FlockArtDołożenie AUX oraz RCA do radia CD70Zerwanie kosmetykami detailingowymi porysowanej powłoki anty refleksowej na wyświetlaczu CIDNajnowsze mapy do nawigacjiDogranie jeżyka Polskiego do Nawigacji (Brak możliwości spolszczenia BC)Naprawa pokrętła radia (Częsty problem)Usunięcie oznaczeń OPC Line na drzwiach. Były stare, powycieraneZmiana kierownicy na robioną na specjalne zamówienie w firmie AA Cars WrześniaZakup nowych dywaników, oryginalnych z ASOPomalowanie konsoli środkowej oraz listew bocznych w Piano Black. Listwy na drzwiach oklejone, też Piano BlackCałkowita zmiana podświetlenia z oryginalnego bursztynowego na biały zimny z dodatkami czerwonegoDogranie do zegarów celebracji OPCRozklejenie oraz przyciemnienie od środka tylnych lamp w firmie HidretrofitWymiana płynu hamulcowego, chłodniczego, wspomagania, oleju silnikowego oraz skrzyni biegówWymiana kompletu tarcz i klocków nawiercanych/nacinanych/malowanych MIKODAPokryte Hydrografiką listwy przód/tył, ringi halogenów, znaczki Opla oraz nakładki na śrubyOdnowa kratek zderzaka poprzez odmalowanie. Podobnie grill OPCWymiana kierunkowskazów na przyciemnione firmy DEPOOdnowa poprzez polerowanie przednich lamp.Oklejenie halogenów folią bezbarwną. W najbliższym czasie odnowa poprzez polerowanie.Wymiana kolektora ssącego na bez klapkowy (znany problem opadających klap wirowych). Od razu przeczyszczono przepustnice oraz co było po drodzeWymiana czołowej magistrali wody. W skrócie rurka nie do zdobycia w dobrym stanie nigdzie, koszt w ASO po zniżkach 665złZaślepiony EGRPodniesienie bezpiecznie mocy do około 185km.Naprawa silniczka obiegu wewnętrznego. Znany problem łamania klapki.Wymiana żarówek świateł długich oraz postojówek na bielsze z przodu.Tył wymienione żarówki podświetlenia tablicy rejestracyjnej.Dołożenie fabrycznego alarmuWymiana REC na lepszy(Konieczność przy dołożenia alarmu)
mojeA4 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 No piękne autka, na tych felgach astra w kombi- całkiem inne autko
rapix Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Dokładnie jak nigdy mi się nie podobała Astra w kombi tak ta wygląda super ! Gratki aut prezentuje się pięknie !
shakal Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Opel fajne autko, miałem tez parę sztuk ale po Astrze przyszedł czas na zmiany i tak zawitałem na forum A4 Bezawaryjności i powodzenia w dalszych modyfikacjach życzy były użytkownik forum Astra-g.pl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się