Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AWX] - zwiększone spalanie proszę o analizę logów


Pawci_o

Rekomendowane odpowiedzi

tak, po zapaleniu idzie do góry i po zgaszeniu idzie na sam dół - ide jeszcze sprawdzę żeby mieć 100% pewności.


po zapaleniu podnosi sie do góry a chwilę po zgaszeniu opada na sam dół.

dalej szukać przyczyny w podciśnieniu czy raczej turbo do regeneracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie wygląda - byłem u znajomych co zajmują się regeneracją i okazuje się że podciśnienie jest super, ale podczas gazowania - zwiększania obrotów do 2500 - 3000 sztanga raz idzie płynnie a kilka razy idzie troszkę a później się zatrzymuje po zwiększeniu obrotów jest przeskok - po za tym turbina ma luz wzdłużny - wyjmę turbinę i dam im do sprawdzenia - pewnie we wtorek więc we środę będę wiedział co jest nie tak, a jutro może uda mi się podmienić N75 i od znajomego i zobaczyć czy objawy ustąpiły czy też nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile Ci teraz pali ta Audica? Może nie bij się o te 1-2 litry na 100km bo więcej wydasz na naprawy niż na koszty paliwa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez jesli jest ok to i tak powiedza ze jest do regeneracji ☺

koleś zaproponował takie rozwiązanie - wyjmuję turbo on mi je za free sprawdza i jeśli będzie co regeneracji to ma je zrobić... myślę że to dobry układ, szczególne że to bardzo dobry znajomy mojego mechanika.

A ile Ci teraz pali ta Audica? Może nie bij się o te 1-2 litry na 100km bo więcej wydasz na naprawy niż na koszty paliwa :)

kolego to jest OOOO i tym autkiem nie da się jeździć jeśli coś jest niesprawne - nie po to wymieniałem tyle części żeby teraz jeździć z uszkodzonym turbo i ryzykować rozsypanie się gdzieś w Polsce lub za granicą na trasie - w tym samochodzie wszystko ma być w 100% sprawne :)

teraz na baku przejeżdżam 700-750 km wcześniej 1000- 1100...

pewnie od wtorku będę działał.

Turbo sprawdzone - przycinało się, N75 wymieniony, poniżej log 011 dynamiczny - zerknijcie proszę

http://vaglog.pl/log_259481.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli rozumiem że wszystko jest ok?

log robiłem jakieś 20 - km po założeniu turbo a turbo było czyszczone i ustawiana geometria...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz laga z dołu. Ale żeby z tego powodu palił 8 litrów :mysli:

Edytowane przez lukasz51237
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym może być spowodowany ten lag ? gdzie szukać przyczyny ?


pompa Vacum by mi niedomagała - sprawdzałem podciśnienie, wyżej są fotki z wskazań, egr wymieniony, przepływomierz też wymieniony, czujnik temp wymieniony, termostat, turbo wyczyszczone i ustawiona na nowo geometria, N75 wymieniony.

zostało mi jeszcze wymiana kilku węży podciśnienia na dole silnika oraz wymiana wtyczki przepływomierza ponieważ moja jest połamana (już zakupiłem czekam na przesyłkę) no i jak to mówią już nie ma się do czego przyczepić....

zrobić jeszcze jakieś logi ? czy cały czas tylko 011 dynamicznie ?


więc tak, sprawdzone turbo, wszystkie węże podciśnienia wymienione, wymieniony N75, w N18 wyczyszczony filterek, przelutowana kostka przepływomierza - może dziś zrobię log 011 dynamiczny.

koledzy mam inny problem a mianowizie jak go uruchomię zimnego to pali pięknie - łapie odrazu ale puszcza dymek i czuć że raz na jakiś czas szarpnie budą - czy wymiana uszczelnień na pompkach załatwi temat ? czy czyścić PD ? dodam że cały czas jeżdżę na BP Ultimate, jak juz się zagrzeje to wszystko jest ok - nie puszcza dymka...


Dziś zastosowałem ten środek w moim Audiku:

744b924a365f4c4cm.jpg

przed zastosowaniem wykonałem logi:

http://vaglog.pl/log_260248.html

http://vaglog.pl/log_260249.html

http://vaglog.pl/log_260250.html

W trakcie pracy na LM logi:

http://vaglog.pl/log_260251.html - tutaj zwiększałem obroty silnika...

Płyn w butelce wyglądał tak:

896e5ab8b30612d5m.jpg

Więc nie ma tragedii, jest w miarę przeźroczysty - pewnie swoje zrobiło tankowanie tylko BP Ultimate...

po wykonaniu czyszczenia podłączyłem węże do filtra uruchomiłem silnik i po około 10-20 minutach wykonałem kolejne logi:

http://vaglog.pl/log_260252.html

później wybrałem się na przejażdżkę i powiem że nie wiem czy coś się zmieniło - zobaczę jutro czy jest choć ciut lepiej z moim spalaniem i dymieniem chociaż uważam że po wymianie wężyków i czyszczeniu filterka w N18 spalanie spadło, jedyne co zostało to po nocy po uruchomieniu silnika po chwili zaczyna delikatnie dymić, jak dodam gazu tak do 2 tyś obrotów to robi się mała chmura dymu i to mnie właśnie zastanawia - silnik zapala bez problemów, ładnie równo pracuje.

jak przyspieszam to normalnie reaguje na gaz - przy wciskaniu równomiernym pedału, jeśli wcisnę od razu do dechy to ma zamuła... i to mnie martwi...

dziś podczas pracy na LM i robiłem log i obserwowałem ciśnienie w dolocie na VAG i okazuje się że jest ono mniejsze niż to które komputer oczekuje - zastanawia mnie to - gdzie szukać przyczyny dalej w podciśnieniu czy też może w układzie dolotowym ?

jak bym miał m gniazda PD wypracowane to czy nie szło by mi paliwo do oleju ? może to kwestia wymiany uszczelnień na PD? czy też to wina szklanek i uszczelnień zaworowych ? - nie wiem gdzie szukać przyczyny, proszę pomóżcie mi w postawieniu trafnej diagnozy.

moja instalacja wyglądała tak:

9722078e453488b5m.jpg


Dziś jeszcze wykonałem log statyczny 013 i 023 na zimnym silniku, poniżej link do loga:

http://vaglog.pl/log_260263.html

czy wskazania mówią o tym że mam do wymiany uszczelnienia PD ?

pod koniec loga dodałem trochę gazu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest ok auto ma 14 lat i tego niw cofniesz.

Jesli mimo to chcesz szukac problemu to nastaw sie na nowy walek i szklaniki potem regeneracja pompek i vacum z b7. Razem wyjdzie ze 4 tysiace a i tak nikt nie da gwarancji ze bedzie chodzil idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...