KlejnotNilu Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Po dzisiejszym sprawdzeniu błędów w VCDS-Lite:Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.LBL Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 VCID: EEAFCDBBB98F 2 Faults Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000Nie bardzo wiem co jest winne pojawieniu się błędu 17698 ,ale 17536 myślę ze to chyba sonda lambda, wiec sprawdziłem bloki 033 i 036.Na 36 jest napięcie kolo 0,6 czyli chyba ok przy prawie 90 stopniach bez wchodzenia na obroty. Poniżej przesyłam screeny z testu 033.Wyniki moim zdaniem totalnie nieprawidłowy, ale chce się poradzić czy już powinienem wziąć się za jej wymianę.Test robiony przy 90 stopniach bez wchodzenia na obroty.Test zrobiony przy 2k obrotów tez 90 stopni. Edytowane 28 Lutego 2016 przez KlejnotNilu
kubunia Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Pierwszy błąd dotyczy za niskiego sygnału z czujnika temperatury umieszczonego w chłodnicy G83. Może byś słaby styk w kostce.Drugi mówi że mieszanka jest za uboga i przekroczyła dopuszczalny próg. Możliwe że są jakieś nieszczelności w dolocie.
KlejnotNilu Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 A co z sonda? Przecież powinna mieć napięcie do 1V max. Jak sprawdzić ten czujnik gdzie on dokładnie się znajduje? Co do nieszczelności gdzie powinienem ich szukać?
kubunia Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Prawidłowe napięcie sądy powinno mieścić siępomiędzy 1,475V - 1,525V. U Ciebie jest ok. Sprawdź jeszcze przepływomierz czy dobrze działa. Odsyłam do tematu o podstawach diagnostyki.http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/
KlejnotNilu Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 Mógłby ktoś rzucić na to okiem?STATYCZNE:Grupa 032, 033, 002: http://vaglog.pl/log_252318.htmlDYNAMICZNE:Grupa 032, 033, 002: http://vaglog.pl/log_252319.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się