Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpie kopci na niebiesko


Maniioo

Rekomendowane odpowiedzi

(audi a4 AJM) Witam! pojawił mi się taki problem może ktoś przerabiał ten temat... a więc rano przy odpalaniu szarpie silnikiem i strasznie kopci trwa to ok. 1-2 min. śmierdzi nie dopaloną ropą tak jak by nie palił na wszystkie gary po chwili wszystko sie uspokoi i jest dobrze mozna go odpalic ponownie i nie pusci dymku, świece żarowe ok wykręciłem wszystkie i sprawdziłem, wczoraj wymieniłem ten czujnik od temp. cieczy (z tyłu za głowicą co jest ) i nic dziś rano to samo możliwe, że czujnik temp. paliwa jest walnięty jeszcze? pompki sprawdzałem na vagu w listopadzie to było ok wszystko. Czekam na odp. dzięki z góry pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIta, mam podobny problem, znajomy mechanik stwierdził że do wymiany pompowtryski bo puszczają ciśnienie po nocy i paliwo w komorze spalania jest, i po odpaleniu tak się dziej jak by zapowietrzał się.Więc wymiana pompek i oczywiście zestaw uszczelek po każdym ich wyjęciu trzeba stosować.

Czujnik od temperatury paliwa nic nie zmieni umnie jest nowy i od temperatury cieczy tez wiec tylko PD do wymiany.

PS; Zbierac dolary i kupić :facepalm:

Edytowane przez AudiKris4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIta, mam podobny problem, znajomy mechanik stwierdził że do wymiany pompowtryski bo puszczają ciśnienie po nocy i paliwo w komorze spalania jest, i po odpaleniu tak się dziej jak by zapowietrzał się.Więc wymiana pompek i oczywiście zestaw uszczelek po każdym ich wyjęciu trzeba stosować.

Czujnik od temperatury paliwa nic nie zmieni umnie jest nowy i od temperatury cieczy tez wiec tylko PD do wymiany.

PS; Zbierac dolary i kupić :facepalm:

Dokladnie. Najpierw trza zrobic logi pompek tak jak pisalem wczesniej bo jak sie okaże ze po wymianie nadal bedzie bo np filtr paliwa okazal sie zasyfiony i co wtedy mechanik powie?

Mielm niedawno podobnie. Okazalo sie calkiem co innego a tez mowili ze gumki na wtryskach a co ciekawe wtryski na kompie pracowaly wrecz idealnie. I dlatego to olalem i dobrze bo wypruł bym pół silnika i gówno by z tego bylo bo okazalo sie calkiem co innego nie zwiazane calkowicie z silnikiem.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Na vagu wszystko ok pompki idealne 3x20 1 ma 40

Wszystkie czujniki ok . Filtry przed zima wymienialem wszystkie,oringi na pompkach dwa lata temu jak hydropopychacze wkladalem nowe.jutro porobie logi i wstawie bo kumpel na szybko mi sprawdzal wczoraj...ale wymienie te oringi na pompkach i je ustawie jeszcze zobaczymy.Pozdro :)

A co wyszlo w u Cb zimny chirurg jak mozna wiedziec?

Moze za duza dawke paliwa zapodali w brk jak mape robili?

Jest taka opcja? Spalanie jest ok.7l/100 czasami 7.5 jak sie spiesze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Na vagu wszystko ok pompki idealne 3x20 1 ma 40

Wszystkie czujniki ok . Filtry przed zima wymienialem wszystkie,oringi na pompkach dwa lata temu jak hydropopychacze wkladalem nowe.jutro porobie logi i wstawie bo kumpel na szybko mi sprawdzal wczoraj...ale wymienie te oringi na pompkach i je ustawie jeszcze zobaczymy.Pozdro :)

A co wyszlo w u Cb zimny chirurg jak mozna wiedziec?

Moze za duza dawke paliwa zapodali w brk jak mape robili?

Jest taka opcja? Spalanie jest ok.7l/100 czasami 7.5 jak sie spiesze

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/347385-ajm-lekko-szarpie-faluje-przy-przyspieszaniuhamowaniu-wyjasnione/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...