czuwi Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Panowie proszę o pomoc - moje srebrne zło wcielone odmówiło współpracy i nie odpala. Dwa dni temu palił bez problemu, dzisiaj nie rusza. Akumulator prawie nowy(3 m-ce), nadal ponad 12V mimo kilkukrotnego kręcenia, pół zbiornika paliwa. Rozrusznik kręci jak głupi, silnik nie odpala(odpalił raz, ale telepało go jakby nie palił na któryś cylinder i po kilku sekundach zgasł). Przy którejś próbie odpalenia zapaliła się czerwona kontrolka oleju - "lampa alladyna". Kontrolka od immo gaśnie. VCDS Lite 1.2 wypluł tyle: (błędy przy centralnym zamku były odkąd mam auto i ich nie kasowałem) VCDS-Lite Version: Release 1.2 Monday, 29 February 2016, 10:08:13:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 058-907-557-AJL.LBL Controller: 8D0 907 558 D Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Coding: 04201 Shop #: WSC 06325 VCID: 321799CBED37 No fault code found. Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL Controller: 8E0 614 111 A Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00 Coding: 0273004284 Shop #: BB 24334 VCID: 1C4B57739FB3 No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL Controller: 8L0 820 043 D Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75 Coding: 04140 Shop #: WSC 06325 VCID: 29257EA7C0E1 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI7.LBL Controller: 8D0 959 655 L Component: Airbag 7 Audi 0503 Coding: 00106 Shop #: WSC 06325 VCID: 3FF1C0FF2E65 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-xxx-17.LBL Controller: 8D0 919 880 R Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D03 Coding: 04142 Shop #: WSC 00000 VCID: 41F5C6075891 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0291911 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: None Controller: Bit teA dre ssu Component: e 17 eingeben VCID: CFD1703F1EC5 No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D05 Coding: 00000 Shop #: WSC 06325 VCID: 3E0FBDFB296F 6 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 29-00 - Short to Ground 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to Plus End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Jakieś sugestie co sprawdzić / zrobić? Edytowane 29 Lutego 2016 przez czuwi
Ever Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Nie wiem czy to Ci coś pomoże ale też miałem taki problem, nie wiem co co pomogło ale po wymianie czujnika temperatury cieczy i świec auto odpaliło, został tylko błąd czujnika położenia wałka rozrządu ;/
czuwi Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 Nie wiem czy to Ci coś pomoże ale też miałem taki problem, nie wiem co co pomogło ale po wymianie czujnika temperatury cieczy i świec auto odpaliło, został tylko błąd czujnika położenia wałka rozrządu ;/ Dzięki za odpowiedź, zajrzałem właśnie do świec i w ich gniazdach jest pełno oleju, a więc na pewno uszczelkę pokrywy zaworów mam do wymiany, podejrzewam, że ten olej może być właśnie problemem. Pytanie, do kogoś, kto wymieniał uszczelkę pokrywy - czy do zdjęcia pokrywy trzeba wykręcić świece? Na razie ich nie wykręcałem, bo nie chcę żeby olej wpłynął pod świece, a jest go tam na prawdę dużo. Chyba, że ma ktoś jakiś sposób żeby wybrać jakoś ten olej przed odkręceniem świec?
Joziek79 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Bierzesz szmatę na śrubokręt i wciąga olej Ale chyba nie trzeba wykręcać przy wymianie uszczelki
czuwi Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 Dzięki za odpowiedzi.Poradziłem sobie z problemem.Olej wybrałem w podobny sposób jak zaproponował @Joziek79 tylko zamiast szmaty użyłem papieru, a zamiast śrubokręta - drutu. Ogólnie tylko jedna świeca sucha, reszta zababrana olejem - bez szans na dobrą iskrę. Po wyczyszczeniu wszystkiego silnik odpalił. Wymienione uszczelki pokrywy zaworów, wymienione świece na nowe i auto odpala bez problemu. Pokrywę można ściągnąć bez odkręcania świec.
Ever Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Mam nadzieję że uszczelkę kupiłeś dobrej firmy i dokręciłeś równym momentem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się