Gość Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Witam. Konkretne krótkie pytanie. Kupiłem króciec wody do AEB (ten z tyłu silnika), w zestawie były oringi na dwa czujniki, rurę metalową wchodzącą z prawej strony i sam oring trójnika w miejsce styku z silnikiem. Nie wiem dlaczego ale nie było oringu przewodu z dołu trójnika. Bodajże do nagrzewnicy idzie. Sam trójnik przykeciłem wcześniej smarując trochę silikonem. Ten dolny przewód wsunąłem bez zbytniego oporu i zablokowałem zawleczką. Żadnych opasek skręcanych. Powiedzcie czy dobrze zrobiłem czy jednak tam jakiś oring nowy powinien iśc ? Dzięki za pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorvw 1 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Bo pewnie oring od przewodu nagrzewnicy był w środku "trójnika". Jak nie leci to OIL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Bo pewnie oring od przewodu nagrzewnicy był w środku "trójnika". Jak nie leci to OIL Dzięki za odpowiedź. Nie wiem jeszcze czy nie leje Jutro się dowiem. Ja tam widziałem jakiś oring w tym przewodzie, No i znowu cieknie pomiędzy blokiem a króćcem. Zamówiłem nowy ori w aso 67zł oringiem, zobaczymy na ile ten starczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aricc 0 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Ten oring lubi wyskakiwac przy zakladaniu tego trojnika do glowicy. Moze sie podwinal Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Ten oring lubi wyskakiwac przy zakladaniu tego trojnika do glowicy. Moze sie podwinal Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Ja go zwilżyłem silikonem od strony plastiku własnie po to żeby mi się nie zsunać. Plastik c**j...y i tyle. Czuć nawet różnice w wadze produktu ori a produktu meyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aricc 0 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 No sa gorszej jakosci . Ja kupilem zamiennik ale na szczescie bylo wszystko ok Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 To teraz pytanie. W weekend znowu się będę z tym bawić. Czy dodać trochę takiego uszczelniacza w płynie ? http://www.opel-sklep.com/pl/p/Masa-uszczelniajaca-uszczelka-silikonowa-%E2%86%92-Silikon-Dirko-ELRING/775 Czy pod oryginał to nie ma sensu ? Co sądzicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ile kosztuje oryginalny trójnik, jakieś zabójstwo cenowe? Wymiana mocno upierdliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ile kosztuje oryginalny trójnik, jakieś zabójstwo cenowe? Wymiana mocno upierdliwa? Koszt nowego u mnie w ASO z uszczelką to 63zł. W innych kosztuje ok 67 i czasem jest bez uszczelki. Nie wiem od czego to zależy. Co do wymiany. Trochę tam ciasno ale jest to do ogarnięcia w garażu czy tam na podwórku. Skołuj se jakąś rynienkę/pojemniczek bo trochę płynu wyleci. Jak masz założoną osłonę pod silnik to poleci na osłonę . Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się