kumarr87 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Witam podczas jazdy moje audi nagle przestalo wchodzic na obroty powyżej 2000tys nastepnie zgaslo i juz nie odpalilo. Dopiero na zaciag silnik znowu zamruczal, ale i tak nie wszedl na wiecej niz 2000tys obrotow. Mechanik stwierdzil ze vp44 nadaje sie do regeneracji wiec oddalem pompe do regeneracji i tu mam problem tupu czy regenerowac wraz z sterownikiem tak jak zaleca bosh, czy moze sterownik zostawic regeneracja z sterownikiem 2 500pln bez 1 300pln jest roznica wiec dylemat mam spory. Co Wy o tym sadzicie warto regenerowac dobry sterownik? Edytowane 1 Marca 2016 przez kumarr87
kaczorvw Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Za 3 tys plnów kupujesz anglika z normalnym silnikiem, składasz sobie normalny samochód a resztę opitalasz i masz jakieś 70 % zwrotu kosztów. Reanimacja 2.5 tdi to bzdura i masochizm. Nawet naprawa alternatora w tym badziewiu nie ma sensu. Tak - przerabiałem temat , na co dzień używam takiego polifta - było to 2.5 tdi a teraz jest 1.8 T w quattro z manualem w 6 biegach.
kudalty66 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 kolega kaczor od razu z grubej rury,. nie każde 2.5 v6 to padaka najczesciej są problemy spowodowane niewiedzą, na zaciąg się tych silników ani innych nie odpala!!!!!!!1 1300 za regenerację jak sterownik jest ok, to za drogo, max 500 zmien mechanika,. w jaki sposób zregeneruje sterownik skoro jest dobry???
Mariusz Montana Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Mam identyczną sytuację.Oddałem auto naprawa sterownika to koszt ok 300 zł.Natomiast regeneracja pompy wtryskowej w Słupsku to koszt do 2,5 tys. Edytowane 29 Marca 2016 przez Mariusz Montana
kozunia13 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Mam identyczną sytuację.Oddałem auto naprawa sterownika to koszt ok 300 zł.Natomiast regeneracja pompy wtryskowej w Słupsku to koszt ok 600 zł.600zl nie wiem czy wystarczy na komplet czesci na kompletna naprawe
danielciagala Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Ja za uszczelnienie zapłaciłem 600 zł. Gwarancja i to wszystko w renomowanym warsztacie. Ogólnie pompe posprawdzali ,sterownik w porządku .
Mariusz Montana Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Mam identyczną sytuację.Oddałem auto naprawa sterownika to koszt ok 300 zł.Natomiast regeneracja pompy wtryskowej w Słupsku to koszt ok 600 zł.600zl nie wiem czy wystarczy na komplet czesci na kompletna naprawe nie wiem skąd mi 600 zł się napisało Kupiłem używaną pompę za 650 zł.Regeneracja nie opłacalna według mnie. 600zl nie wiem czy wystarczy na komplet czesci na kompletna naprawe Regeneracja pompy niestety to koszt do 2,5 tys.
Rattamahata Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Za 3 tys plnów kupujesz anglika z normalnym silnikiem, składasz sobie normalny samochód a resztę opitalasz i masz jakieś 70 % zwrotu kosztów. Reanimacja 2.5 tdi to bzdura i masochizm. Nawet naprawa alternatora w tym badziewiu nie ma sensu. Tak - przerabiałem temat , na co dzień używam takiego polifta - było to 2.5 tdi a teraz jest 1.8 T w quattro z manualem w 6 biegach. napisz mi dlaczego naprawa alternatora nie ma sensu akurat w tym silniku ... ?
kaczorvw Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Bo takie cudne dojście jest - żeby do niego dojść oczywiście trzeba rwać przód. Regulator z bólem ręki jeszcze da radę z kanału - ale to opcja dla upartych. W moim przypadku właśnie awaria alternatora przeważyła czarę goryczy - jak już zdjąłem przód to od razu wywaliłem całość, mimo że wałki miał sprawne i pompę również - sam motor sprzedał się w cenie anglika z 1.8T więc nie mam żalu
walada1987 Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Jak sterownik masz dobry to tylko mechanik regeneracja a jeśli nie masz 100 % pewności czy sterownik w pozadku to rób całość z doświadczenia wolał bym i tak zrobić całość a ceny twój mechanik ma z kosmosu ja za regenerację całości zapłaciłem 1700
jarek12 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 miałem ten sam problem 3 lata wstecz przy przebiegu około 280 tys, silnik nie odpaliło bez wcześniejszych oznak-diagnoza pompa. wysłałem do firmy Turbo -Tech w Gliwicach do regeneracji. Za dwa dni miałem pompę, koszt 2,5 tys + gwarancja na piśmie 100 tys. km lub 2 lata.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się