grzes791 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Panowie a więc tak przy prędkościach 130-150 zaczyna się trzęsienie budą przy normalnej jeździe trzęsienie nie występuje podczas przyspieszania, jazdy pod górkę tylko przy stałej prędkości wymienione zostały wszystkie poduszki ,przeguby wew, opony niby 4 nówki sztuki ręce opadają brak pomysłu chodzi mi jeszcze po głowie dwumasa proszę o jakieś porady z góry bardzo dziękuję pozdrawiam
LukeCabrio Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Spróbuj tak: zimny silnik, otwórz drzwi kierowcy i pasażera. Odpal silnik, wyjdź z auta i połoz rękę na ramce drzwi. Jak wyczujesz takie specyficzne gumowate bicie i/lub zaobserwujesz drżenie drzwi to na 90% kolo dwumasowe.
grzes791 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 A wydech nigdzie nie maca kasty ? na wydechu jedynie co zaobserwowałem to to, ze delikatnie w jednym miejscu odchodzi ta metalowa siatka na miękkim łączeniu nic po za tym
LukeCabrio Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 W moim poprzednim Audi tez tak miałem, ze niby delikatnie odchodziła. Ale jak wymieniłem plecionkę to stara sie porostu rozpadła w dłoniach. Ta blaszka w środku była popękana. Tak to wyglądało:
grzes791 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 W moim poprzednim Audi tez tak miałem, ze niby delikatnie odchodziła. Ale jak wymieniłem plecionkę to stara sie porostu rozpadła w dłoniach. Ta blaszka w środku była popękana. Tak to wyglądało: nie no to u mnie jest troszkę lepiej tzn może tylko na długości 5 cm ta plecionka wychodzi z tego pierścienia i nie jest tak popękana tak że chyba raczej to nie będzie tego wina aczkolwiek mogę się mylić
szakal222 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 No ja juz zrobilem plecione ,bo tez chuczalo ,no i caly wydech 66mm ,dzis walczylem z spawarka bo jezdzic sie nie dalo ,wydech tykal dyfra i wneki na kola ,taki chuk i wibra ze szok ,teraz cisza
grzes791 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 No ja juz zrobilem plecione ,bo tez chuczalo ,no i caly wydech 66mm ,dzis walczylem z spawarka bo jezdzic sie nie dalo ,wydech tykal dyfra i wneki na kola ,taki chuk i wibra ze szok ,teraz cisza no ok fajnie pozazdrościć rozwiązania problemu tylko ,że tak jak mówię u mnie jest cisza wydech sztywny nigdzie nie dotyka przez najbliższy czas nie będę miał auta nie będzie okazji przy nim pogrzebać ale tak czy inaczej jakieś podpowiedzi mile widziane pozdrawiam
szakal222 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 No. To poduchy ,nie ma za wiele mozliwosci od silnika i skrzyni,podczas jazdy to wiadomo kola ,lozyska przeguby
grzes791 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 No. To poduchy ,nie ma za wiele mozliwosci od silnika i skrzyni,podczas jazdy to wiadomo kola ,lozyska przeguby tak jak pisałem poduchy wszystkie wymienione aby została ta w przednim pasie opony nówki (ale nigdzie nie jest powiedziane ze jak nowe to dobre wolną chwilą sprawdzę) przeguby w porządku łożyska nic nie słychać tak że ręce opadają
grzes791 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 Spróbuj tak: zimny silnik, otwórz drzwi kierowcy i pasażera. Odpal silnik, wyjdź z auta i połoz rękę na ramce drzwi. Jak wyczujesz takie specyficzne gumowate bicie i/lub zaobserwujesz drżenie drzwi to na 90% kolo dwumasowe. a więc tak test zrobiony zimny silnik drzwi otwarte nic się nie dzieje odczuwalne tylko lekkie mrowienie natomiast po wejściu na 2100 obrotów drzwi zaczynają lekko podskakiwać
LukeCabrio Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Obstawiam 2-mas. U mnie drgania zaczynały się od razu po uruchomieniu zimnego silnika. Jak rozebrali całość, okazało się, ze nity były ścięte.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się