Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów


Kappuchu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam sekwencje w swoim audi, i mam problem z falowaniem obrotów przy dojeżdzaniu do świateł, występują one na LPG jak i na benzynie z tym że na benzynie falowanie jest mniejsze, na lpg wahają się 400-1200, większe falowanie występuje na zimnym silniku, jak się nagrzeje falowanie jest mniejsze. Podczas dojeżdżania do świateł na wciśniętym sprzęgle zaczynają falować, następnie falowanie nasila się przy całkowitym zatrzymaniu samochodu falują przez 3-4 sekundy i stabilizują się na poziomie 800-900 obr. Co może być przyczyną? Zestaw wysokiego napięcia (świece, kable, palec, kopułka) wymienione jesienią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za utrzymanie obrotów na biegu jałowym odpowiada silniczek krokowy, ale do jego poprawnego działania potrzebne są prawidłowe odczyty temperatury silnika, sondy lambda, i otwarcia przepustnicy, bądź przepływomierza. Jeśli któryś z czujników umarł, to obroty wariują... Podobny obaw może dawać lewe powietrze (nieszczelny układ dolotowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega wyżej, podepnij pod komputer jeżeli masz mozliwość i sprawdź wartości sondy, też po zakupie miałem problem z obrotami, jednak w mniejszym zakresie niż opisujesz Ty. Próbowałem czyścić krokowca i bez zmian. W moim przypadku lambda okazała się być padnięta

Edytowane przez tomekrst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...