Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Komunikat na fisie SENSOR


niuniek222

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od jakiegoś czasu raz na jakiś czas pojawia mi sie komunikat żółta konewka i napis Sensor. Komunikat ten wyświetli się na jakieś 5 sekund i gaśnie i dalej jest wszystko OK. Po jakimś czasie, nie wiem może kilkaset km znów się pojawia. Czy to może być uszkodzony czujnik stanu oleju czy coś innego? Jak podepnę VAG to pokaże błąd czy tylko w tej chwili pokaże jak wywali błąd na FISIE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik poziomu oleju do wymiany

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki koszt tego czujnika, opłaca sie kupować zamiennik czy lepiej orginał? Gdzie ten czujnik jest umiejscowiony bo może dam radę go sam wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik masz w misce olejowej od spodu. Po zdjęciu płyty pod silnikiem zobaczysz go. Sam dasz rade wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, żeby wymienić ten czujnik to trzeba miske olejowa odkręcać skoro on jest w misce. Czy wystarczy zdjąć te plastikowe osłony co są pod silnikiem i wtedy czujnik jest na wierzchu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem czyli przy okazji olej trzeba wymienić. Planowaną wymianę oleju mam za ok 5,5 tyś jak myślicie jezdzic z tym az do wymiany oleju i przy okazji wymienię czyjnik czy lepiej nie czekać i jak najszybciej zmienić ten czujnik poziomu oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak olej masz na bagnecie w normie to poczekaj ,ja tez teraz tak mam ,zrobilo mi sie swiezo po wymianie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swego czasu kupilem oryginalną uzywke i bylo ok.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw czy nie masz, aby uszkodzonych przewodów we wiązce idącej do tego czujnika. Możesz wymienić czujnik a problem może pozostać. Po zdjęciu osłony od dołu, przyjrzyj się dokładnie wiązce, a szczególnie w miejscu, w którym przewody wychodzą z otuliny w tym miejscu przewody ,,lubią" pękać. Może być tak, że to dopiero początek całkowitego przerwania przewodu. Zacznij od tego, aby mieć pewność, że z przewodami wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma rację. Miałem podobny przypadek. Winne było połączenie, ale u mnie akurat od strony zegarów. Po wsadzeniu tam łapy, wszystko zaczęło świecić jak choinka. Po wyczyszczeniu styków błąd sensora znikł. Gdybym przy tym nie był, to pewnie by mnie naciągnęli na nowy za 400pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że komunikat sensor pojawia mi się zawsze w tym samym miejscu jak jadę do pracy i jak wracam z pracy. Czy wychodzi na to, że komunikat Sensor wywala jak przejadę jakąs okresloną ilośc km od zapalenia silnika bądz jak silnik złapie temp 90 stopni. Tylko czemu tak jest, że na chwilę się zapali i zaraz gaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może żyła wodna hehe, żartuję oczywiście

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...