Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

pytanie o silnik 4.2 S4 pomoc w kupnie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

byłem dziś na oględzinach S4 B6 i mam kilka pytań odnośnie silnika, jestem zielony w tym temacie, nigdy nie miałem benzyny :)

auto stało kilka dni, tak twierdzi sprzedawca i przy odpaleniu przez 2 sekundy strasznie coś grzechotało, i po 2 sek zaraz ustało jednak silnik na biegu jałowym cały czas rzempoli jakby łańcuch rozrzadu? benzyna raczej powinna chodzić cicho,a tutaj cały czas było coś słychać jakby metalicznego coś w stylu cykania

druga sprawa to jazda autem- do 3tys muł dopiero od 3tys coś tam ciągnie, poza tym między 2 a 3 tys obrotów jakby coś przerywało

prosiłbym o pomoc, auto ogolnie mi się podoba tylko nie chcialbym sie wrąbać w koszta

dzieki za pomoc pozdrawiam

Opublikowano

Typowe dla uszkodzonych fazatorow i popekanych slizgow rozrzadu . Przyblizony wklad ok 7tys. Bardzo przyblizony bo widomo ze zawsze cos sie jeszcze znajdzie i dolicz jeszcze robicizne .

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
  • Autor

a co myslisz o tym braku mocy?

Opublikowano

Brak mocy spowodowany uszkodzeniem klap kolektora, albo ich wyjeciem

Ogólnie jak zaniedbany silnik to koszta będą spore.

Opublikowano

Wiem coś o tym ;)

Opublikowano