Skocz do zawartości

Maciej Królak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maciej Królak

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Gdansk

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

475 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Maciej Królak

0

Reputacja

  1. Siemanko kupę czasu mnie nie było, tak wiec auto jeździ po dziś dzień ale już u innego właściciela ja kupiłem E55 Amg z silnikiem M113k jak narazie robi 640bhp. Co do audi to pogonione bo mało rozwojowy temat. Temat z rozrządem ofarnalem sam kosztów szczerze nie pamietam, załatwiałem wszystko z Aso, jeśli ktoś z was chce więcej fotek czy cen czesci za ile udało mi się załatwić zapraszam na priv.
  2. Zgadzam sie ma wyglądać, chce założyć te zaciski dla wyglądu bo wyszły mnie gratis bo rozbierałem swojego Cayena, Dev podpowiesz jakie tarcze do tego swapa zamówić ?
  3. moj błąd Czy ktoś może napisać jakie tarcze podejdą do s4 b6 ?
  4. Witam jak w temacie chce wymienić uszczelniacz wału jak zdemontować falansze do której przykręcany jest wal? Czy muszę odkręcać cała d*pę skrzyni ? Jaki olej zalać do skrzyni
  5. Rób po bozemu wszystko jak nalezy, nie oszczedzaj bo pozniej sie zemsci.podwojna robota. Co do kosztow to sie nie przejmuj ja w ostatni tydzien wrzucilem w swoj motor jakies 7000zł
  6. Cały rorzad kupuje komplet z Aso śrubki uszczelki uszczelniacze, przy okazji uszczelniam cały motor itd zaworki tez chce wymienić, dzięki za sugestie Tak wiec wierkszosc czesci dotarła, jak rozluzni mi sie troche na warsztacie zabiore sie za skladanie... Poki co wymodzilem klapy kolektora i Zaciski z Przodu od Porsche Cayenne
  7. Witam jak w temacie po zakupie auta zauważyłem ze klima nie działa, robiąc rozrząd w moim audi zauważyłem ze kompresor nie ma w ogóle tego walka na sprzęgiełku a sam kompresor jest trafiony bo cieżko sie kręci wiec postanowiłem go wycenić cały komplet kompresor wraz z tym wałkiem który idzie na tył silnika. Znalazłem taki kompresor z wałkiem niedaleko mojego miasta ale jest on od rs4 b7 kwestia tego czy podejdzie ??
  8. Tylko ML 55 podejdzie po roztoczeniu ? http://m.ebay.co.uk/itm/Girodisc-Front-2-piece-rotors-for-Audi-A6-Allroad-with-Brembo-6-Piston-Caliper-/321649136852?nav=SEARCH Takie coś jeszcze znalazłem, wydaje mi sie ze najlepsze rozwiazanie
  9. Witam jak w temacie, posiadam s4 b6. Rozbierałem ostatnio cayenne z zaciskami 18z 6 tłoków tak wiec zostawiłem je sobie do audi, kwestia teraz tego jakie tarcze kupić ? W miarę rozsądnej cenie
  10. Trenowałem ostatnio dwie takie padaczki z obydwóch rorzad przestawiony... Cdnc i cdnb PoZdro, mam blokady do tego
  11. Sprawdziłem dziś fazatory w wolnej chwili, strzeliłem obydwa z powietrza i pod wpływem ciśnienia przestawiają sie wiec wydaje mi sie se jest dobrze, blokady juz zamówiłem na eBayu, teraz tylko uzbieram trochę kasy na rorzad i zaraz składam maszynę, oprócz tego jutro zamówię wszystkie uszczelki uszczeleczki itd żeby było wszystko na cycuś . Kolejne moje pytanie jest odnośnie kolektora ssącego, z przodu kolektora jest gruszka ciśnieniowa z plastikowa sztangą nie rozbierałem kolektora wiec domniemam ze steruje klapa lecz sztanga do której jest podłączona gruszka nie chodzi płynnie a raczej cieżko, czy zabierać sie za to tzn czyszczenie itd ? Czy po prostu kupić z bomby nowy kolektor ? Zamówiłem te blokady, czy ktoś z nich korzystał sa dobre jakościowo ? http://m.ebay.co.uk/itm/TIMING-CAMSHAFT-LOCKING-ENGINE-TOOL-AUDI-V8-4-2-T40046-T40047-BBK-BAS-BHF-BAT-/291687741638?nav=SEARCH Niebieski dasz do siebie na priv jakiś kontakt żeby sie podpytać o pare kwesti ustawienia rorzadu itd ? Ew kom albo Facebook, jestem w Angli w małej mieścinie i mało kto tu szaleje z takimi motorami prócz mnie. Był bym bardzo wdzięczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...