misiekA80 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Witam, Wiem że podobnych tematów jest kilka na tym forum, ale postanowiłem opisać swój problem. A4 1.6 ahl rok 98. Problem polega na zbyt wysokiej temperaturze płynu/silnika. 3 razy był wymieniany termostat, pompa wody raz miesiąc temu. Objawy są takie: - po przejechaniu 4 km temperatura na klimatroniku kanał 49- 103C , kanał 51- 90C, na zegarze 100C. Na Vag-u 96/97C. - dolny wąż zimny, chłodnica też zimna, - podczas pracy silnika ,temperatury wszędzie prawie 100C , z ciekawości odkręciłem korek od zbiorniczka płynu,(dodam że zbiorniczek zimny, górny wąż gorący) a tu nic nawet kropli płynu nie wywaliło,. Z tego co wiem to powinno cisnienie być w zbiorniczku i powinno wywalić ciśnienie. Teraz pytanie , po czym poznać brak obiegu w układzie chłodzenia , jakie są objawy? Bo wczoraj mechanik stwierdził ,że prawdopodobnie pompa leży i kwiczy że nie ma obiegu. Edytowane 23 Marca 2016 przez misiekA80
lukasz2107 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Przeplucz nagrzewnice .tez tak mialem jak kupiem auto ze wysoka temp byla ale wtedy gotowalo plyn.do sprawdzenia czujnik.ja na zamienniku mialem 100stopni po 2 km ale nic sie dzialo plynu nie gotowalo tyle ze zle pokazywal.zmienilem na ori i jest w normie. Jakbyw niemial obiegu temp poszla by na maxa.po czy poznać?odkręć korek dawaj i gazu i popatrz czy tym małym wężykiem wraca plyn do zbiorniczka Edytowane 24 Marca 2016 przez lukasz2107
lukasz51237 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Kup oryginalny czujnik i załóż, podróbki są do niczego czujniki tylko ori.
misiekA80 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 Czujnik jest oryginalny odkąd kupiłem auto, problem w tym że z małego węża nic nie leci, dopiero jak scisne górny przewód to delikatnie coś siknie, a z tego co wiem to podczas pracy silnika powinno lecieć z tego małego węża, a u mnie nie leci. Pompa wody SKF
lukasz2107 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Nawet jak przygazowales nic nie leci?wtedy na bank powinno. Po puszczeniu gazu powinien wrócić plyn.jezeli nie to moze naprawde masz zla pompę lub zalamany przewód od pompy
lukasz51237 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Jest ten układ dobrze odpowietrzony?
misiekA80 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Byłem teraz odpalić auto, i po dodaniu gazu nic nie leci, dopiero po scisnieciu węża coś poleci. Mechanik mówił że odpowietrzal. Możliwe że nowa pompa jest uszkodzona? Edytowane 24 Marca 2016 przez misiekA80
lukasz2107 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Raczej nie.skoro nie gotuje plynu to wymień czujnik temp.nie licz na to ze jest założony oryginalny?
lukasz51237 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Raczej nie.skoro nie gotuje plynu to wymień czujnik temp.nie licz na to ze jest założony oryginalny Dokładnie oryginalny kosztuje około 150 zł, druciarze wolą włożyć zamiennik za 25 zł a potem są jaja, że źle pokazuje.
misiekA80 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 Z tego co pamiętam, jak wyjmowalem czujnik ponad tydzień temu,to był oryginalny, znaczki audi i VW były. Zauważyłem jeszcze jedną dziwną rzecz, gdy jadę szybko około 100km/h, to temperatura rośnie do 110c, gdy zwalniam do 50-60km/h to temperatura spada do 96c
lukasz51237 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 A jak Ci narośnie temperatura to nie gotuje Ci się płyn?
lukasz2107 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Wlasnie? nic się nie dzieje?ogrzewanie jest jak temp wysoka?jak nie gotuje i nie zapowietrza sie to tylko czujnik to nic ze oryginalny.ten tez moze sie zepsuć.u mnie objaw byl taki sam jak szybciej jadę to temp rosla.i to byla wina czujnika bo po jakimś czasie nawet na 120 stopni wlazlo.i nie gotowalo plynu ani nie zapowietrzal sie.a może masz przytkany maly wężyk powrotu olunu do zbiorniczka? Edytowane 25 Marca 2016 przez lukasz2107
lukasz51237 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Miałem też kiedyś to samo w B5, padł mi czujnik i kupiłem jakiś zamiennik za 30 zł, podziałał 2 dni i padł, potem drugi i to samo i kupiłem trzeci oryginał i śmiga do dzisiaj bez problemów.
lukasz2107 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 U mnie pochodził 4 miesiące a kupiłem za 15 zł bo akurat tylko taki mieli.I na nim np 90 stopni auto osiagało po 5 min a po 4 miesiacach na 100-110 po 10 kilometrach.Był kosmos
misiekA80 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 Ok, ile kosztuje taki oryginalny czujnik?
lukasz2107 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 http://allegro.pl/czujnik-temperatury-plynu-a3-a4-b5-b6-a6-c5-leon-i6035903583.html
lukasz51237 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 http://allegro.pl/czujnik-temperatury-plynu-a3-a4-b5-b6-a6-c5-leon-i6035903583.html E to chyba nie jest ori. Jedź do ASO tam mają na miejscu.
misiekA80 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) 30.03.2016 Czujnik oryginalny kosztował w serwisie VW 162zł, zamontowany jest, jak wieczorem wrócę z pracy to zdam relację czy coś się poprawiło. Oczywiście przy okazji czyściłem przepustnicę . Niestety w drodze do pracy, w dalszym ciągu temperatura przekracza 98c, 160 zł poszło na marne. Już nie mam pojęcia co jest nie tak, licznik oszukuje??? Edytowane 30 Marca 2016 przez misiekA80
misiekA80 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Jak to się robi? Bo słychać czasem lekkie bulgotanie,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się