Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów - przepływka, pompa paliwa czy coś innego?


Guns88

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę zerknąć w wolnej chwili na logi, kolega Galetto zrobił mi logi i stwierdził, że przepływka do wymiany, ale później sobie uświadomiłem, że pompa paliwa na zdechu - może ona jest przyczyną złych wyników?

http://vaglog.pl/log_255450.html

http://vaglog.pl/log_255451.html

9bc156d7eeb11651.png

7fcedc5159fb9890.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś szczelność dolotu? bo turbo też wstaje niby szybko ale nie doładowuje, pompą paliwa narazie bym się nie zajmował, tylko sprawdził takie podstawy jak szczelność, zawór dv, spróbował ogarnąć żeby turbo zaczęło normalnie ładować, i dopiero brać się za wymiane przepływki itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł o pompie nie było mowy i raczej na padniętą nie wskazywało.

Stwierdziłem, abyś sprawdził dokładnie nr zamontowanej przepływki i dał znać. :D Sugerowałem wymianę, ale nie od razu tylko po uprzednim sprawdzeniu pewnych rzeczy. :D Tym bardziej, że tania nie jest i warto najpierw podmienić na próbę, a wiem kto w Lublinie śmiga identycznym AVJ-otem. Co do DV to chyba mówiłeś, że był zmieniany, a dolot też mówiłeś, że sprawdzany już był i ostatnio nawet wymieniany eżektor etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa po prostu lubi sobie wyć po odpaleniu, więc na wymarciu zapewne :) Oczywiście Galetto zasugerował przepływomierz, nie mówił, że na 100% to on, co do sprawdzania szczelności itp. to żebym miał o tym pojęcie i warsztat to może byłbym w stanie to zrobić, a tak to mogę opierać się jedynie na pomocy klubowiczów...

Zmieniany był ezektor, DVka nie była ruszana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze przewija się tych aut trochę, że się nie pamięta. :D Wydawało mi się, że mówiłeś, że DV nowy. Jeśli nie to do sprawdzenia. Pamiętam, że kazałem Ci sprawdzić też jaki filtr paliwa masz i ewentualnie zmienić na jakiś markowy jak nigdy nie wymieniałeś. Możemy się kiedyś styknąć i obadać auto bo te logi to spontan na szybko był. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idziemy dalej... kolejne spotkanie z Galetto /flacha dla tego pana za chęci i cierpliwość :) / i już troszeczkę więcej zabawy - wymieniony DV na nowy z ASO 710P, potem logi, zero poprawy, sprawdzenie szczelności dolotu 'profesjonalnym' sprzętem, kompresorem na Orlenie, okazało się, że odma pęknięta i zaślepka na króćcu na kolektorze - odma(zamiennik), N249(ASO) i trójnik(ASO) przy nich wymienione, ponowne sprawdzenie szczelność i na 95% nie ma nieszczelności - trzyma 1bara dość długo, nie słychać syczenia, jednak turbo w dalszym ciągu nie wstaje jak trzeba i brak przepływu.

http://vaglog.pl/log_262498.html

http://vaglog.pl/log_262497.html

trochę pomieszane logi bo miejsca nie bardzo było.

Za co się teraz wziąć? Ciśnienie paliwa jeszcze sprawdzimy, a dalej koncepcji zaczyna brakować :(

Może ktoś z Lubelskiego by posłużył swoją przepływką, co by logi zrobić na podmienionej? 600zł nie tak hop siup w ślepo wydawać, a może już turbo wysiadkę robi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy o to samo chodzi koledze Łukasz13, ale możesz lekko odkręcić katalizator od turbiny żeby szczelina była i wtedy logi zrobić jak turbo pompuje. Bo może kat zabity. I jeszcze ewentualnie odłączyć przewód co idzie od n75 do gruchy WG i go zaślepić i sprawdzić jak ładuje turbo, żeby ominąć sterowanie n75.

Edytowane przez Tileer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, a czy taki zabieg jest bezpieczny? na moją logikę to gorące spaliny pod maską to nic dobrego, ani też nic przyjemnego, szczególnie przy wkręcaniu na wysokie obroty przy logowaniu :P No ale może się mylę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak robiłem i nić się nie stało. Nie karze Ci Bóg wie jakiej dziury robić. Po za tym nie musisz wkręcać go na obroty, bo jeśli kat zapchany to po takim zabiegu powinno od dolnych obrotów widać różnicę. Oczywiście nie gwarantuję bezpieczeństwa tej metody, a poza tym nie jeden samochód jeździł z dziurawym wydechem przy silniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator jeszcze jest w tym aucie?

Kata w aucie już nie ma, wrzucony DP. Dokładnie ten: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/370581-downpipe-18t/ :P

Doklejam najświeższe logi:

http://vaglog.pl/log_277907.html

http://vaglog.pl/log_277905.html

http://vaglog.pl/log_277904.html

Odpięty N75:

http://vaglog.pl/log_277903.html

Odpięty przepływomierz:

http://vaglog.pl/log_277902.html

http://vaglog.pl/log_277901.html

Korekty i wstawanie turbo... tyle wiadomo, ale dlaczego to już niekoniecznie, zaraz będzie rok walki z tym ;)

Może podsumuję, co już było zrobione:

-szczelność 2x sprawdzana - wymiana pękniętej odmy, króćca na kolektorze, eżektora, DV, przewodu do DVki

-DP zamiast Kata

-Podmianka przepływomierza z prawie nowym

-wymiana pompy paliwa

-standardowy serwis ze wszystkimi filtrami

Plany na najbliższe spotkanie z Galetto:

-zmierzyć ciśnienie paliwa ( już 3cia pompa w tym aucie, może coś jest nie tak z układem zasilania i pada jedna po drugiej )

-podkręcić WG

-sprawdzić jeszcze raz szczelność, szczególnie na odcinku Turbo-Przepustnica

Jeszcze jakieś sugestie?

Edytowane przez Guns88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...