aramis Opublikowano 14 Lutego 2007 Opublikowano 14 Lutego 2007 Proszę o poradę. Poprzedni właściciel zapewniał że 40tyś km temu wymieniał rozrząd, ale dla pewności zaglądnąłem i troszkę jestem przerażony. Pasek wygląda bardzo dobrze nie przytarty nawet napisy producenta widać, zęby równe wrębom. Martwi mnie pozycja napinacza przy napinaczu jest taka strzałka do ustawiania naciągu i , wg. książki strzałka ma być na wprost wycięcia, u mnie jest ona około 1cm powyżej, bardziej w prawo. Teraz nie wiem czy ktoś za bardzo naciągnął pasek przy montarzu czy to objawy zużycia, naciągnięcia się paska. Proszę o poradę bo nie chciałbym wymieniać na zapas.
wiki Opublikowano 14 Lutego 2007 Opublikowano 14 Lutego 2007 40 tyś, z poprawką na prawdomówność to już kwalifikuje rozrząd do wymiany, zresztą to jest żelazna zasada po kupieniu auta, chyba że są wpisy w książce serwisowej ASO
aramis Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Opublikowano 14 Lutego 2007 Chodzi o to że z tą wymiana nie jest tak różowo, pomijając niemałe koszty. Z tego co przeczytałem na forum to ludzie mają dziwne przypadki po wymianie, a to stanął nowy napinacz i zmielił pasek a to nowa pompa wody padła. Więc jeśli coś jest dobre to wolałbym nie ruszać, tylko chcę się upewnić czy to normalne zjawisko.
szogun0 Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Zadzwoń do Euro Auto na ul. Rejtana, my tam zmienialiśmy pasek, i wszystko jak na razie OK. Goście jeżdżą audikami, i wiedzą o co chodzi.
wiki Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Chodzi o to że z tą wymiana nie jest tak różowo, pomijając niemałe koszty. Z tego co przeczytałem na forum to ludzie mają dziwne przypadki po wymianie, a to stanął nowy napinacz i zmielił pasek a to nowa pompa wody padła. Więc jeśli coś jest dobre to wolałbym nie ruszać, tylko chcę się upewnić czy to normalne zjawisko. :eek: :eek: :eek: w 1.6 koszty, chłopie tam przychodzi jeden napinacz i pasek i to wsio..... i chcesz powiedzieć że nie będziesz wymieniał starych częsci bo nowe maja wieksze prawdopodobieństwo zepsucia ! życzę powodzenia i współczuję twojej A4
aramis Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 Spokojnie. Nie zamierzam uprawiać "druciarstwa" żeby była jasność :biggrin: A co do kosztów to jeszcze pompa wody, bo to silnik AHL. Pozdrawiam.
wiki Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 to jeszcze pompa wody, bo to silnik AHL. pompę to co drugą wymianę wystarczy wymienić, a co za różnica czy AHL czy ADP w tym temacie ?
Wojtek75 Opublikowano 18 Lutego 2007 Opublikowano 18 Lutego 2007 Witam; słuchajcie ;co do pompy wody,to ja przy 199tys. wymieniałem rozrząd i jakie było moje zdziwienie,kiedy zobaczyłem że pompa wody jest "ori" z 1995roku.Nie była juz zbyt dobra,ale kreciła i nie rozleciała się ani nie ciekła.wymieniłem ja oczywiscie,ale to daje wiele do myslenia!! Podejrzewam,ze to mimo wszystko extremum i nie zachecam do takich eksperymentów,jak moi poprzednicy w eksploatacji tego audika,ale nalezy sie uznanie dla tej pompy!! pozdrawiam Wojtek75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się