Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak śrub.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio patrzę sobie na silnik, i jak idzie rura od turbiny, do katalizatora itd. To niżej tam gdzie się dokręca resztę wydechu do katalizatora, patrze, są 3 śruby, ale tylko 1 śruba przechodzi na wylot i jest skręcona nakrętką a reszta dziury. Czy to po prostu ma jakiś gwint w środku? Czy śruby są urwane i się trymie na 1?

http://img17.staticclassifieds.com/images_tablicapl/252003155_1_1000x700_katalizator-19-tdi-110km-afn-avg-nowa-plecionka-tlumik-drgan-inowroclaw.jpgO to mi chodzi, po prawej stronie. Bo mam właśnie przy załączaniu turbiny takie świstanie, czy to po prostu nieszczelny wydech? Niby okopcone tam nie jest bardzo, ale to wiadomo zaraz za katalizatorem, więc może i się nie ukazuje. Próbować wyjąc te śruby zerwane i wsadzać nowe? Da się bez zdejmowania niczego? Wiadomo 3 śruby przy turbinie i wyjął bym cały wydech, ale wiadomo. Upi***oli się szpilka przy turbinie i jestem w d*pie..

Opublikowano

Tam sa na przelot u mnie ,turbo gladko sie odkreca ,tylko dobry klucz i wd wczesniej ,zdecydowanym ruchem i pusci ,

Opublikowano

Tam sa na przelot u mnie ,turbo gladko sie odkreca ,tylko dobry klucz i wd wczesniej ,zdecydowanym ruchem i pusci ,

Okey. Spróbuję najpierw bez zdejmowania wszystkiego A nóż widelec może jakoś tam wymanewruje.
Opublikowano

Ja doszlem tam z gleby pare przedluzek i dojdziesz. Ja nie dalem rady odkrecic tak to bylo zardzewiale i finalnie wywalilem calosc z auta

Opublikowano

moim zdaniem tam są gwinty a ta śruba co jest skręcona nakrętką to po prostu ktoś gwint uwalił i dał inną śrubę którą skręcił nakrętką

jak będziesz miał problem z odkręceniem to tylko się cieszyć jak urwiesz śruby bo przynajmniej wyciągniesz i wtedy w imadło i odkręcisz, gorzej jak łeb w śrubie objedziesz bo wtedy to tylko wiertara i jazda

Opublikowano

moim zdaniem tam są gwinty a ta śruba co jest skręcona nakrętką to po prostu ktoś gwint uwalił i dał inną śrubę którą skręcił nakrętką

jak będziesz miał problem z odkręceniem to tylko się cieszyć jak urwiesz śruby bo przynajmniej wyciągniesz i wtedy w imadło i odkręcisz, gorzej jak łeb w śrubie objedziesz bo wtedy to tylko wiertara i jazda

Właśnie patrzyłem na google grafikę i wszędzie jest śruba z nakrętką. Po za tym etka też pokazuje że 3 śruby i 3 nakrętki. Więc jak to jest w końcu? :kwasny:

Opublikowano

Masz rację, mój błąd, faktycznie w etce są nakrętki, więc wychodzi na to że ktoś poszedł na łatwiznę bo nie mógł pewnie doleźć z przykręceniem pozostałych i zostawił na jednej.

pozostaje Ci wykręcić tą jedną, wymienić uszczelkę lub dać pastę i zrobić tak jak powinno być, a zdejmować to nic nie musisz, na upartego to możesz od razu skręcać, ale jednak lepiej było by chociaż dać pastę

Opublikowano

Masz rację, mój błąd, faktycznie w etce są nakrętki, więc wychodzi na to że ktoś poszedł na łatwiznę bo nie mógł pewnie doleźć z przykręceniem pozostałych i zostawił na jednej.

pozostaje Ci wykręcić tą jedną, wymienić uszczelkę lub dać pastę i zrobić tak jak powinno być, a zdejmować to nic nie musisz, na upartego to możesz od razu skręcać, ale jednak lepiej było by chociaż dać pastę

Właśnie przy załączaniu się turbiny, gdzie jest więcej spalin w okolicy turbiny słychać świst. Dlatego obstawiam że to tak świszczy. Właśnie chce na razie pójść na łatwiznę, wykręcić te pozostałości, myślę że jeśli przekręcę ją to powinna sama wyleźć, i skręcić po prostu.

Zrobione. Na jednej śrubie się trzymało. Nagimnastykowałem się trochę, stare śruby urwane łatwo wyszły i skręciłem na nowych. Dalej jest taki minimalny świst, więc albo ma przedmuch przez to że 2 śrub nie było (te śruby były okopcone) albo gdzieś indziej nieszczelność. No ale chociaż mi teraz wydech nie odleci na autostradzie :F

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...