Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dławienie przy przełączaniu się na gaz


Peacock

Rekomendowane odpowiedzi

Nie nic nie trzeba.

Propo tego że w oplu działały dobrze, może tam inna pozycja np. w audi poziom a tam pion?

i może korekty po temp trzeba zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co obserwuje u znajomego gazownika to nic nie trzeba robić tylko zobaczyć jak auto sie zachowuje i ustawić nastepny przegląd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie gazownik nie jest profesjonalistą, po zmianie filtrów jest delikatnie inna przepustowość tego paliwa, co za tym idzie inne ciśnienie dostaje się na wtryski itp itd i ja robię regulację po zmianie filtrów i auto chodzi jak pszczoleczka ;) śmie twierdzić że na gazie są momenty że idzie lepiej niż na PB i nie glupieją korekty długie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie dlatego pisze ze jeszcze nie wiem co trzeba dokladnie poustawiać po wymianie filtrów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden powie że nic nie trzeba ustawiać, a tak na prawdę jakby się uprzec to trzeba zrobić to oczym pisałem ;) ale to już według uznania.. Zmiana filtrów to nie jest jakaś tam inwazyjna operacja, ja u mnie zmieniam obydwa w 7 minut ;) warto co jakiś czas spojrzeć w filtr fazy ciekłej, on się rozkleja czasami, i nie zgob magnesu który jest przyczepiony do niego..powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym magnesie to pierwsze słyszę, możesz bardziej rozwinąć temat? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr f. ciekłej ma często blaszane sklepienia i na tej pełnej (bez otworu) także często jest przyczepiony płaski okrągły magnes, on przechwytuje opiłki z butli, przy wymianie filtra należy go zdjąć i przyczepić do nowego filterka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie jakie najlepsze wtryski będą do pracy z instalacją KME NEVO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, tylko u mnie jest dziwna sytuacja, miałem założone AC W01 2 omowe ( rezystencja cewek ) i nie chciało działać, założone mam wtryski jakieś lpg tech type rail 30 3 omowe i działa normalnie, z tego co widzę to barracudy są tylko 2 omowe, i dalej nie wiem co i jak :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...