lordmani Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Fachowcy z forum .Lgne już na kolanach bo nie mam pomysłów na adaptacje modułu kierownicy ,zakupiłem komplet moduł 8E0-953-549-Q + kierunek +fis i tempomatu.Zamontowałem podpiołem VAGa i zonk palą sie kontrolki a zarazem błedy w Vagu- 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - -00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent hamulec na desce cały czas mruga . Wiem jest procedura na adaptacje modułu ale jakos nie moge tego wdrozyc moze cos przeoczyłem ,podam linka do opisu: http://www.a4club.pl/index.php?topic=24508.0 Dodatkowe przyuczenie VINu :W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy.03-ABS BrakesKorzystamy przy tym z informacji na ross-tech.comPojawią się błędy :Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 00000 Shop #: WSC 000002 Faults Found:01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - -00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - IntermittentNależy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie :Wcisnąć przycisk Recode, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji :Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu.Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = MultitronicW naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do Recode i kodujemy :Note #1: Kodowanie jest zaakceptowane po poprawnym logowaniu.Note #2: Po zalogowaniu, potrzebne jest również ustawienie czujnika kąta skrętu kierownicy.Note #3: Kod 04499 jest użyty w przypadku silnika BFB z hamulcami 1LT i skrzynią typu Multitronic. * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = MultitronicW naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) :Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, następnie [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back]Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem.Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08]Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-)Specification: 0.0 °Tolerance (when straight): ?5.0 °[Done, Go Back][Login - 11]Wpisz 40168[Do It!][basic Settings - 04]Group 001[Go!][Done, Go Back][Fault Codes - 02]Nie powinno być już żadnych błędów[Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się