Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 2.4 problem...


Bartek Zioło

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich klubowiczów. Posiadam Audi a4 2.4 V6 2001 bez gazu. Wczoraj pojawił się u mnie problem. Mianowicie kiedy jechałem zapalila się kontrolka wtrysków, auto jechało bez zarzutów. Natomiast kiedy go zgasiłem i odpaliłem ponownie kontrolka ta zaczęła migać, samochód zaczął drżeć od silnika stracil moc na biegu 1 i 2 oraz czuć było w kabinie olej. Może ktoś spotkał się z takim czymś w swojej maszynie i podzieli się zdobytym doświadczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG lub VCDS podpinany aby sprawdzić co się stało?

PS. tipa to pan nie masz jeśli motor 2.4 to tylko multi

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG lub VCDS podpinany aby sprawdzić co się stało?

PS. tipa to pan nie masz jeśli motor 2.4 to tylko multi

Posiadam to auto od poniedzialku, na początku nic sie nie działo i wczoraj się zaczęło. Niestety były to godziny wieczorne, obecnie przebywam na emigracji i mechanicy byli już na wolnym. Dopiero jutro odwiedzę i podepnę go pod komputer. Mam nadzieję że nic bardzo poważnego. PS.dzieki za info :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwalona cewka zapewne lub kostka ma luzy tylko warsztat wybierz taki który ma VCDS lub VAG-a tylko one ci prawdę powiedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwalona cewka zapewne lub kostka ma luzy tylko warsztat wybierz taki który ma VCDS lub VAG-a tylko one ci prawdę powiedzą

Dzięki za pomoc, jutro dam znać co mi wykryło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mruga check to zapłony wypadają hurtowo, stawiam na świece lub skoro śmierdzi olejem, to uszczelki pod pokrywami zaworów. Przy zalaniu świec olejem też wypadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba grubsza sprawa że kolega nawet nie odp co mu tam wykryli :eusathink:

Czyli tak, pod VAGiem nie pokazało nic( sprawdzal koles z ADAC). Świece zalane olejem wymienione na nowe ngk, wymienione filtr silnika filtr kabiny, wężyki podcisnienia. Cewka sprawna, kostki przepatrzone przedmuchane wszystko pieknie. Problem nie rozwiazany jedynie mniej zalatuje olejem. Kontrolka checka zgasła po rozłączeniu aku. Pytanie z mojej strony czy w skrzyni automatycznej może świrowac czujnik skrzyni kiedy zalozone sa felgi 19' i opony 19' 235 35r i z tego takie skutki? Moze jednak pompa paliwowa? A moze cos innego? Jutro jade do innego mechanika i dalej szukamy. Najgorsze ze majowka tuz tuz a nie mam jak sie z Niemcow ruszyc jak narazie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro świecił się check to na bank musiał być jakiś błąd w ECU ....

skasował się pewnie po odłączeniu akumulatora.

Wiec tak naprawde diagnoza cewki moim zdaniem jest nie dokońca rozwiązana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy odłączyłeś akumulator a potem pojechałeś na diagnozę? jeśli tak to klapa skasowałeś sam błąd który ECU wykryło :facepalm: poczekaj aż znowu chek zacznie migać musi sie zapisać w sterowniku. migający chek to po prostu wypadanie zapłonu. u mnie winowajco był otwarty obwód wtrysku na 1 garze. czyli błąd elektryczny słaby styk w kostce. skoro u ciebie daje olejem to prosi sie o sprawdzenie kompresji (to może być czarny scenariusz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy odłączyłeś akumulator a potem pojechałeś na diagnozę? jeśli tak to klapa skasowałeś sam błąd który ECU wykryło :facepalm: poczekaj aż znowu chek zacznie migać musi sie zapisać w sterowniku. migający chek to po prostu wypadanie zapłonu. u mnie winowajco był otwarty obwód wtrysku na 1 garze. czyli błąd elektryczny słaby styk w kostce. skoro u ciebie daje olejem to prosi sie o sprawdzenie kompresji (to może być czarny scenariusz)

Witam. Sorry ze tak pozno ale 0 czasu przez auto. Wymieniłem cewkę oraz uszczelki pod zaworami. Auto jeździ wyciek oleju usuniety, ale mam problem ze skrzynia i nie wiem czy w automacie możliwe jest wariowanie czujnika zmiany biegów jeżeli są założone opony 19''? Za szybko automat zmienia biegi na tronicu jest zawodowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak skrzynia jest strasznie awaryjna jak mój silnik :facepalm: pewnie bez remontu się nie obejdzie może sterownik wariuje. koła raczej nic do tego nie maja o ile wszystkie gumy są takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak skrzynia jest strasznie awaryjna jak mój silnik :facepalm: pewnie bez remontu się nie obejdzie może sterownik wariuje. koła raczej nic do tego nie maja o ile wszystkie gumy są takie same

Dam znać co mi powie ale dopiero w czwartek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówiąc gumy takie same nie miałem na myśli aby 4 miały ten sam bieżnik tylko ten sam rozmiar :wink: oby nic poważnego ale jak już mówiłem multi nie ma zbyt dobrej opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...