Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaśnie silnik i ciężko pali - błąd 16825


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich,

Mam problem z moją Audi. Otóż od pewnego czasu mam problemy z jazdą na benzynie.

Po pierwsze mam problemy z odpalaniem - zimny nie zimny trzeba kilka razy zakręcić żeby zapalił. Z moich "doświadczeń" wynika, że lepiej jest zakręcić 3x krócej niż raz a długo. jak już zapali to pracuje ładnie, trzyma obroty. Natomiast przy jeździe jest kiepsko. Tzn. jak zwalniam, to gaśnie, tzn. jak się zatrzymam to gaśnie natomiast jak wcisnę sprzęgło i hamuje to normalnie pracuje, ale jak zatrzymam się do zera i chce ruszyć z powrotem czyli dodaję gazu to gaśnie a w najlepszym przypadku dławi się, wtedy nie reaguje prawie w ogóle na gaz i po jakiś 3-4 sekundach już jest normalnie.

Powyżej opisane zachowanie po pierwsze występuje tylko pryz jeździe na benzynie - na LPG wszystko jest bezproblemowo. Po drugie tak samo zachowuje się na ciepłym silniku jak i na zimnym - nawet ostatnio po przejechaniu jakiś 400 km brakło mi gazu i jechałem na benzynie i wszystko było spoko aż trafiłem na rondo na którym redukowałem bieg i też mi zgasł a następnie ciężko mu było zapalić.

Ważnym jeszcze wspomnienia jest to, że mniej więcej objawy te zaczęły się ujawniać po wymianie wkładu pompy paliwa - nie wymieniałem całego koszyka czy jak to nazwać, tylko samą pompkę (szumiała, więc kupiłem nową, nie w ASO).

A teraz suche fakty:

1. Sprawdzałem ciśnienie paliwa na listwie - jest dobre.

2. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewki

3. Komputer pokazuje błąd 16825 - Evap emission control sys - p0441 incorrect flow

4. Przeczytałem że może być to kwestia czujników wody/położenia wału - wymieniłem je

Macie pomysł co powinienem sprawdzić w związku z tym błędem? Albo jak mogła wymiana wkładu na to wszystko wpłynąć?

Z góry dzieki

Opublikowano

Hmmm ja miałem to samo z pompka w baku buczala auto nie chciało zapalic kupiłem sam wkład włożyłem auto paliło jeździło ale było nie to kupiłem org używany cały kompletny i dopiero zaczęło to normalnie chodzić a nowy wkład leży bo też buczala a ty kolego jak widzę evap Emision to jest pewnie problem z odpowietrzaniem baku :-o

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No właśnie w weekend będę miał chwilę to chcę zajrzeć do mechanizmu odwpowietrzającego, tylko nie wiem jak się za to zabrać co posprawdzać :/
Czytałem o zaworze otwierającym przewód z oparami paliwa, gdzie go szukać jak sprawdzić czy otwiera i działa poprawnie, mogłem jakoś wpłynąć na ten układ przy wymianie wkładu pompy? Z tego co wyczytałem to jest gdzieś z przodu przy filtrze paliwa, zgadza się?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...