rywos 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 DZWIĘK - piszczy, obroty falują: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Falowanie obrotów może mieć wspólnego coś z nieszczelnością lub odmą . Skąd to piszczenie dokładnie dochodzi? Moc podczas jazdy jest ? Na każdym biegu zapierdziela do końca? Zrób logi kanału 32 i 33 tak na wstępie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek181289 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 odkręć korek wlewu oleju lub wyciąg bagnet i sprawdź czy piszczenie ustanie, jeśli tak to zawór pcv do czyszczenia lub zatkana odma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3Rider 0 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Mam podobne objawy i pytanie - myślałem że odma to to samo co zawór PCV, gdzie w takim razie jest odma i jak ją wyczyścić? Zawór PCV wymieniłem (chodzi mi o część 06F 129 101R, mam silnik AXX) Edytowane 1 Maja 2016 przez 3Rider Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek181289 0 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 pcv to jest zarwór odmy, jak najbardziej mógł się zatkać, łącznie z przewodem, który idzie od skrzyni korbowej do tego pcv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się