Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala, synchro przeciągnięte z 0.0 na -8.8 czy mógł przeskoczyć pasek?


Mjetek

Rekomendowane odpowiedzi

Próbuje odpalic a auto nic kreci i nie załapuje. Podłaczyłem vaga i synchro było na -8.8 (wcześniej miałem 0.0) wziąlem klucz i próbuje ustawić synchro. Po wielu wielu próbach udało sie ustawić na 0.6/1 ale silnik dalej po mimo dlugiego krecenia ( 2razy rozładowałem aku) nie odpala. Czy mógł przeskoczyć pasek? Czy gdy przeskoczy pasek da sie ustawic wogóle synchro? Dodam ze teraz koło pasowe na tuch otworach fasolkowych jest praktycznie na max przy stronie lewej(kierowcy).

Edytowane przez Mjetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz teraz zdjąć rozrząd, jeżeli pokazuje Ci 0.0 znakiem tego koło wałka jest poza zakresem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na pewno układ po wymianie oringow pd jest zapowietrzony. Wróć do takiego ustawienia jak miałeś przed wymianą uszczelnień jeśli to możliwe. Winą za nieodpłatnie jest zapowietrzony układ musisz się uzbroić cierpliwie mój chyba po 20 krotnym kręceniu dopiero załapał

Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zdążył się odpowietrzyc teraz trzeba prawidłowo ustawić rozrzad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemoge trafić na 0.0 nawet przy naprawde minimalnych ruchach -3 miałem najblizej alenie odpalił, pompka z baku na filtr paliwa podaje bardzo male ilości paliwa około 1-2mililitry, to tak ma być?

A moge go spróbować na plaka odpalić? Czy to sie moze zle skonczyć?

Albo odpiąćwtyczke g40?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dokładnie, ale istnieje możliwość że zerwałeś gumowe sprzęgło lub nie dokręciłeś dobrze centralnej części koła.

https://www.google.pl/search?q=ko%C5%82o+rozrz%C4%85du+awx&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjBi6XVnafMAhXnJJoKHQYFA2UQ_AUIBygB&biw=1366&bih=657#imgrc=w_JhWgyzzuZh_M%3A

Edytowane przez CzarekJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemoge trafić na 0.0 nawet przy naprawde minimalnych ruchach -3 miałem najblizej alenie odpalił, pompka z baku na filtr paliwa podaje bardzo male ilości paliwa około 1-2mililitry, to tak ma być?

A moge go spróbować na plaka odpalić? Czy to sie moze zle skonczyć?

Albo odpiąćwtyczke g40?

Co Ty cudujesz ? Rozbieraj rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty cudujesz ? Rozbieraj rozrząd.

Panie Dev co mi da rozebranie? Pasek przeskoczył? Mam ustawić jakoś samo koło? Jak to zrobić?

Niejestem jakiś mechanikiem tylko amatorem. Koło jest chyba na klinie to chyba niemogło sie przesunąć wzgledem wałka, czy mogło?

Ono ma tylko regulacje na tych 3 śrubach na klucz13. Tylko czemu sunchronizacja mi szaleje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co się tam stało ale najpierw musisz sprawdzić ustawienie rozrzadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz teraz zdjąć rozrząd, jeżeli pokazuje Ci 0.0 znakiem tego koło wałka jest poza zakresem.

Pokazujemi 0.0 ale jak troche poreguluje to do -5.2 doszedłem. Tylko ze po zakreceniu i pokreceniu rozrusznikiem synchro znów odbiega na wiekszy minus albo poza zakres.a

Kapnęła mi tež kropla ropy z pompowtrysku na czujnik g40 niewiem jakim cudem ona trafila miedzy paseka a obudowe prosto na czujnik jak tam jest 2mm luzu ale trafiła moze to robi problemy

Nie wiem co się tam stało ale najpierw musisz sprawdzić ustawienie rozrzadu

Do ustawienia rozrządu musze mieć bloki bo inaczej nic nie zrobie, i przód trzeba by rozebrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nadzieje ze pokitrało sie cos na kole, to musze sie za mechanikiem rozejrzeć, dzieki Dev.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz teraz zdjąć rozrząd, jeżeli pokazuje Ci 0.0 znakiem tego koło wałka jest poza zakresem.

Pokazujemi 0.0 ale jak troche poreguluje to do -5.2 doszedłem. Tylko ze po zakreceniu i pokreceniu rozrusznikiem synchro znów odbiega na wiekszy minus albo poza zakres.a

Kapnęła mi tež kropla ropy z pompowtrysku na czujnik g40 niewiem jakim cudem ona trafila miedzy paseka a obudowe prosto na czujnik jak tam jest 2mm luzu ale trafiła moze to robi problemy

Nie wiem co się tam stało ale najpierw musisz sprawdzić ustawienie rozrzadu

Do ustawienia rozrządu musze mieć bloki bo inaczej nic nie zrobie, i przód trzeba by rozebrać?

Aby sprawdzić ustawienie rozrządu nie trzeba wcale zdejmować przedniego pasa. Trzeba sprawdzić ustawienie znaku na kole zamachowym oraz ustawienie koła od rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc ustawiłem synchro na 1.1/0.6 wyszło to praktycznie na samym końcu oczka ale się udało. jednak samochód mimo wielu prób nie odpala chechła chechła i nic. co teraz?


A tu log z próby
http://vaglog.com/log_259932.html
Czy moze być tak ze vacum jest slaba i nie odpowietrzy kanału w głowicy i pd?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musisz odpowietrzyć układ. Wszystko zależy od tego jakie elementy układu paliwowego odkręcałeś. Jak tylko wymieniałeś oringi na 3 i 4 cylindrze to powinien przy kilku podejściach zapalić bez problemu. No chyba że przy zakładaniu oringów mocno uszkodziłeś ten środkowy, to raczej motor nie zapali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli pasek by przeskoczył o jeden chociażby ząbek to da rade ustawić synchro?

Podłaczyłem vaga i synchro było na -8.8 (wcześniej miałem 0.0) wziąlem klucz i próbuje ustawić synchro. Po wielu wielu próbach udało sie ustawić na 0.6/1 ale silnik dalej po mimo dlugiego krecenia ( 2razy rozładowałem aku) nie odpala. Czy mógł przeskoczyć pasek? Czy gdy przeskoczy pasek da sie ustawic wogóle synchro? Dodam ze teraz koło pasowe na tych otworach fasolkowych jest praktycznie na max przy stronie lewej(kierowcy).

Czy z przeskoczonym o tyle paskiem samochod nieodpali juz?

Próbowałem odpalić na plaka ale nie odpali załapuje i gaśnie.

Tu log, dwa ostatnie od dołu http://vaglog.com/log_260108.html

Byłem u mechanika twierdzi ze raczej przeskoczył pasek i ze jak nieodpala na plaka to po głowicy.

Ze wszystko sie okaże jak ustawi rozrząd na znaki i potem zmierzy ciśnienie. Ale to dopiero za dwa tyg bo przed majówką ma wszystkie terminy zajęte.

Edytowane przez Mjetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzadko się zdarza by przy kręceniu kołem rozrządu przeskoczył pasek, ale wszystko możliwe.

Policzmy!

Koło rozrządu ma chyba 42 ząbki.

Gdyby przeskoczył o jeden ząbek wtedy 360/42= 8 stopni. Czyli tyle ile ci brakuje. Policz dla pewności ząbki na kole. Może się mylę.

:( Chyba jednak przeskoczył.

Edytowane przez CzarekJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...