Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podwójny wydech w B5 ośka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hunter - jak zrobie u siebie i opatentuje to zapraszam na lubelszczyzne, bedziemy robic :D

Dev, jak bys zobaczyl jak obecnie wyglada moje Audi, to nie zazdroscil bys mi problemow :D

Opublikowano

Okej ale tak jak ze zdjęcia ☺

Opublikowano

moim zdanem zeby nie bylo lipy to od tlumika koncowego obie koncowki musza miec taka sama dlugosc rury, bo inaczej bedzie nie rowno kopcil, krotsza rura juz przestanie a ta dluzsza dalej bedzie dymic, widzialem kiedys filmik na necie i nie wygladalo to dobrze... chyba ze zrezygnowac z koncowego i od srodkowego juz puscic rure i pozniej trojnik to powinno byc spoko

Opublikowano

Ja u siebie bede zakladal centralnie montowany koncowy z dwoma wylotami

Opublikowano

Jak będę uderzał na hamownie do ecu project to zobaczą mi i wymyśla coś mam nadzieje

Opublikowano

Ja u siebie też chciałem do ośki ogarnąć taki temat. Mam kupiony zderzak S4 przedlift wycięty pod 2 wydechy, końcówki 2x63mm, 2 sztuki, efekt jaki chciałem osiągnąć byłby taki:

DSC_1302-1.jpg

Z tym że auto czarne, zderzak z esy, dyfuzor zadipowany na srebrno. Nie zabierałem się za to bo też nie byłem do końca pewien jak to z sensem ogarnąć. Chciałem przyciąć belkę zderzaka, rurę poprowadzić od tłumika końcowego za zderzakiem, lekko ją wywinąć i do końcówki.

Pomijając kwestię nierównomiernego dymienia trochę martwi mnie fakt wyprowadzenia rury do końcówki na prawo. Cięcie wnęki odpada z racji tego że mam butlę od gazu ok. 50l i miejsca nie ma to raz, a dwa że nie chcę ryzykować zbytniego wzrostu temperatury przy butli.

Kolego banan, orientujesz się czy bardzo różni się belka zderzaka przedliftowego a4 od s4? Mam zderzak bez belki i musżę go jakoś zamocować.

Opublikowano

Nie wiem czy dasz rade puścić rure za zderzakiem, tam jest na prawdę ciasno. Ciecie belki też niewiele pomoże bo ona i tak już głęboko siedzi w zderzaku.

Chyba że jakąś cieńszą rure prowadzić do drugiej końcówki... No ale wtedy zostają Ci już praktycznie tylko walory estetyczne.

Jeżeli chodzi o belke, to wydaje mi się że powinna pasować.. Ja zderzak kupiłem przed liftowy z belką i mocowania z polifta mi podeszły bez problemu. Jakiś fachowiec od plastików powinien Ci wkleić belkę do zderzaka.

Opublikowano

Hmm. Popatrzmy na to tak, jeśli seryjnie z tłumika wychodzi jedna rura do końcówki, to po wyprowadzeniu drugiej, nawet jeśli będzie węższa to i tak ujście spalin jest większe.

Czyli odboje i ślizgi masz poliftowe i podeszły?

Opublikowano

Odboje poliftowe, ślizgi przed liftowe musiałem kupić, A4/S4 są takie same w przed lifcie

Opublikowano

I jak tam ?jakieś kroki do przodu są ?

Opublikowano (edytowane)

Auto stoi u blacharza, czeka na malowanie, kompletuje graty, wraca i tnieny wnękę :) I pasujemy końcowy tłumik :)

EDIT:

Długo nic nie było pisane, fura dopiero sie pomalowała. Wnęka już jest zmniejszona (spokojnie wchodzi dojazdówka), wspawane mocowania do wieszaków na tłumik. Obecnie szukam końcówek ori RS4 B7, co nie jest łatwe :)

Tak to wygląda, prawie jak ori :) Porządnie zabezpieczone żeby się ruda nie dostała :)
63240561835446274125.jpg

Edytowane przez banan024
Opublikowano

Jakies postepy?

Opublikowano

Dzisiaj auto odebrałem finalnie. Na razie wydech zostaje ori ze względu na finanse :)
Jak wpadnie trochę trochę kasy to kupuję rurki 3" i będę spawał aktywny układ :)

Opublikowano

Projekcik odpuszczony?

Opublikowano

Nieee, powolutku do przodu, dużo pracuje więc mam mało czasu :) A i o finansowanie projektu trzeba dbać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...