the19game 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Krótkie pytanie dla znawcy. Czy po zamontowaniu większego turbo (k03s, wcześniej k03) spadnie ciśnienie jakie dostarcza? Przykładowo na k03 było max 1bar doładowania, a teraz na k03s jest 0,7bar. Czy zrobienie mapy rozwiąże problem? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 ile miales hp przy 1 barze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 skasuj korekty i się przejedz,będzie 1b i zacznie powoli ecu obcinać bosta z racji że będzie ubogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the19game 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 ile miales hp przy 1 barze? Nie wiem, tak już kupiłem i dlatego nie mam wykresu skasuj korekty i się przejedz,będzie 1b i zacznie powoli ecu obcinać bosta z racji że będzie ubogo Jakie korekty? [emoji50] I dlaczego miałoby obcinać ciśnienie jeżeli wcześniej latało na 1bar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Bo dla ECU ważniejsze jest ile powietrza jest dostarczane do kolektora ( jego gęstość, temperatura) a nie jakie jest ciśnienie doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the19game 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Bo dla ECU ważniejsze jest ile powietrza jest dostarczane do kolektora ( jego gęstość, temperatura) a nie jakie jest ciśnienie doładowania. Czyli normalna sprawa ze teraz nie ma takiego ciśnienia jakie było przed wymiana i należy udać sie na korektę mapy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zmieniła Ci się po wymianie charakterystyka samochodu? Podejrzewam że nie specjalnie (może później wstaje), ale wymieniałeś turbo żeby zrobic moc więc większe turbo trzeba w programie uwzględnić. Tuner będzie tak pisał program żeby uzyskać przyrost wykorzystując potencjał suszarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the19game 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zmieniła Ci się po wymianie charakterystyka samochodu? Podejrzewam że nie specjalnie (może później wstaje), ale wymieniałeś turbo żeby zrobic moc więc większe turbo trzeba w programie uwzględnić. Tuner będzie tak pisał program żeby uzyskać przyrost wykorzystując potencjał suszarki. Wymieniłem bo stara miała popękane żeliwo i wstawała dopiero przy 3,5k ~4k rpm Nowa wstaje około 2,1k rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 To szkoda marnowac takiej dobrej zmiany, jedź na strojenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się