Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Większe turbo, mniejsze ciśnienie?


the19game

Rekomendowane odpowiedzi

Krótkie pytanie dla znawcy. Czy po zamontowaniu większego turbo (k03s, wcześniej k03) spadnie ciśnienie jakie dostarcza?

Przykładowo na k03 było max 1bar doładowania, a teraz na k03s jest 0,7bar.

Czy zrobienie mapy rozwiąże problem?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skasuj korekty i się przejedz,będzie 1b i zacznie powoli ecu obcinać bosta z racji że będzie ubogo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile miales hp przy 1 barze?

Nie wiem, tak już kupiłem i dlatego nie mam wykresu

skasuj korekty i się przejedz,będzie 1b i zacznie powoli ecu obcinać bosta z racji że będzie ubogo

Jakie korekty? [emoji50] I dlaczego miałoby obcinać ciśnienie jeżeli wcześniej latało na 1bar?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo dla ECU ważniejsze jest ile powietrza jest dostarczane do kolektora ( jego gęstość, temperatura) a nie jakie jest ciśnienie doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo dla ECU ważniejsze jest ile powietrza jest dostarczane do kolektora ( jego gęstość, temperatura) a nie jakie jest ciśnienie doładowania.

Czyli normalna sprawa ze teraz nie ma takiego ciśnienia jakie było przed wymiana i należy udać sie na korektę mapy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniła Ci się po wymianie charakterystyka samochodu? Podejrzewam że nie specjalnie (może później wstaje), ale wymieniałeś turbo żeby zrobic moc więc większe turbo trzeba w programie uwzględnić. Tuner będzie tak pisał program żeby uzyskać przyrost wykorzystując potencjał suszarki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniła Ci się po wymianie charakterystyka samochodu? Podejrzewam że nie specjalnie (może później wstaje), ale wymieniałeś turbo żeby zrobic moc więc większe turbo trzeba w programie uwzględnić. Tuner będzie tak pisał program żeby uzyskać przyrost wykorzystując potencjał suszarki. :)

Wymieniłem bo stara miała popękane żeliwo i wstawała dopiero przy 3,5k ~4k rpm

Nowa wstaje około 2,1k rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...