mastiv1990 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Witam, mam problem a właściwie to dwa:) dotyczący sondy jest wynikiem wymiany kata na DP, podczas robienia programu za ok 3tyg zostanie usunięta druga sonda z ECU.i Teraz apropo błedów... Jadąc sobie na autostradzie bardzo szybko nagle... auto przestało jechac... Z racji tego ze BOSE grało u kresu swych mozliwośći nie usłyszałem ewentualnych dźwieków owego zdarzenia. Mianowicie pompa HPFP (nie wiem jakiego użyć określenia) wyrwała sie z gwintów obudowy pompy vacum zatrzymałem sie okazało sie ze dwóch srub nie było, a trzecia ułamana w gnieździe obudowy, równo z końcem gniazda, tak ze nie było za co złapać, zeby wykrecic resztki...Podnosze maske a tam pompa wysokiego cisńienia paliwa pracuje na wałku i trzyma sie jedynie na przewodach paliwowych zamarłem... po kilku sekundach zgasilem silnik i laweta.Poźniejsze ogledziny wykazały ze gwinty w obudowie pompy VACUM do ktorej przykrecona jest pompa były juz mocno zblazowane, jak sadze przekręcone albo na skraju, w skutek czego wyrwało sruby razem z pompą HPFP.Zamowiłem obudowe szklane popychacza i komplet srub, poskładałem i smiga, mechanicznie nic nie wygladało na uszkodzone, delikatnie przytarty popychacz z boków.No... taka przygoda... nie wiem czy to ma zwiazek z tymi dwoma błedami, mam nadzieje ze nie jednak prosze was o pomoc, bo za 3 tyg jade na upragniony program i chce by wszystko było gites. Auto jest po generalnym remoncie nowa głowica pierscienie rozrzady (przód i tył) sprzegło hamulce przód tył CERAMIKA!!, pompa wspomagani, regeneracja alternatora,Pompa Oleju,przepustnica, nowy MAF i lambda.. i TURBO DV N75 N80 ODMA i jej przewody, Swiece PFR7Q, CEWKI, FILTRY, graty z ASOjest 5000tys km po remoncie, teraz tylko zawieszeniei auto tak naprawde odbudowane w pełni Dlatego raz jeszcze prosze o pomoc:)Jesli potrzebne logi? sie zrob...i:) Monday,04,April,2016,20:45:58:10074 VCDS Version: Beta 11.6.0 Data version: 20111008 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Readiness Status: 0010 0001 Exhaust Gas Recirculation: Passed Oxygen Sensor Heating: Passed Oxygen Sensor(s): Failed or Incomplete Air Conditioning: Passed Seconday Air Injection: Passed Evaporative Emissions: Passed Catalyst Heating: Passed Catalytic Converter(s): Failed or Incomplete Sunday,17,April,2016,22:55:38:10074 VCDS Version: Beta 11.6.0 Data version: 20111008 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 01 0030 Software Coding: 010C0003180F0120 Work Shop Code: WSC 80093 222 69422 VCID: 2F69178FC5DD 3 Faults Found: 000054 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit: Malfunction / Open Circuit P0036 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 242071 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3240 /min Load: 45.5 % Speed: 147.0 km/h Temperature: 99.0°C Temperature: 11.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.097 V 012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification P310B - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 242261 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1655 /min Load: 60.8 % Speed: 23.0 km/h Temperature: 99.0°C Temperature: 33.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 13.589 V 000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake): Slow Response P000A - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 242345 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2488 /min Load: 48.2 % Speed: 113.0 km/h Temperature: 99.0°C Temperature: 16.0°C Absolute Pres.: 960.0 mbar Voltage: 14.097 V Readiness: 0010 0001
arek_cccp Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Błąd z pompy paliwa ale w baku masz jeśli dobrze patrzę . Sprawdź kanał 106 jakie masz obciążenie na zagrzanym silniku bieg jalowy i podaj tu wartość w %. Pompa w baku pewnie jeszcze fabryka?
mastiv1990 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Tak, pompa w baku nie była ruszana...Wartosci grupy 106 na rozgrzanym silniku +- 77%, jakie powinny być tam prawidłowe wartosci?Po dzisiejszej jezdzie, po skadowaniu błedów, mialem juz inny bład: 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247): Malfunction P119A - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 244342 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 801 /min Load: 14.9 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 95.0°C Temperature: 26.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.097 V Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez mastiv1990
arek_cccp Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Powinny być 50-55% (powyżej 60% oznacza już problem z pompą) , ten błąd dotyczy czujnika być może z winy tejże pompy lub usterki pompy hpfp lub uszkodzenia czujnika, ale pompa w baku do wymiany niestety. Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez arek_cccp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się